واکنش باشگاه پورتو درباره عملکرد طارمی

باشگاه پورتو سرانجام به اتفاقاتی که باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای مهاجم ایرانی‌اش رقم زده بود واکنش نشان داد و اعلام کرد طارمی قربانی حمله نژادپرستانه شد.

به گزارش آتیه آنلاین، فضای رسانه‌های ورزشی پرتغال طی چند روز اخیر تحت تاثیر جنگ رسانه‌ای دو باشگاه پورتو و اسپورتینگ لیسبون قرار داشت. این موضوع در مطلب انتقادی و تند اسپورتینگ که روی سایت این باشگاه منتشر شد به اوج رسید. در این مطلب حملاتی به مهدی طارمی صورت گرفته بود.

طارمی اما در برد ۷ بر صفر پورتو برابر پورتیموننزه که شب گذشته برگزار شد، سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد تا در زمین جواب تیم رقیب را داده باشد.

اما این پایان کار نبود و باشگاه پورتو هم در خبرنامه داخلی خود حمله تندی به باشگاه اسپورتینگ انجام داد.

در بخشی از این خبرنامه داخلی آمده است: «برای یک هفته، طارمی بمب رسانه‌های لیسبون بود. این ایرانی که به عنوان یک مرد و یک ورزشکار مورد بازخواست قرار گرفت - و همچنین قربانی حداقل یک حمله نژادپرستانه بی شرمانه - پاسخ خود را برای بازی دیروز با پورتیموننزه رزرو کرد: او در پیروزی ۷ - صفر پورتو سه گل زد و مخالفانش را خفه کرد. پورتو این هفته را با حداقل شش اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم به پایان خواهند رساند.»

در ادامه این مطلب آمده است که پورتو با این برد، بیست و ششمین حضورش در لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده است؛ آماری که در اروپا تنها بارسلونا و رئال مادرید بالاتر از آن هستند.

باشگاه پورتو همچنین نوشت: «علاوه بر این، پنجاه و هشتمین بازی متوالی بدون باخت در لیگ باعث شد تا رکورد شکست ناپذیری پورتو در شش لیگ اصلی اروپایی با باشگاه میلان برابر شود.»

کد خبر: 49937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =