شرکت های دانش‌بنیان میتوانند منشا خیر و برکت باشند

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط تحریمی که بسیاری از کشورها ارتباط شان را با ما قطع کرده اند حضور و حمایت از این شرکت ها میتوانست کمک شایانی به اقتصاد کشور کند.

اردشیر مطهری؛ نماینده گرمسار و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آتیه آنلاین در رابطه با نامگذاری سال و تاکید مقام مقام رهبری بر تولید، اشتغالزایی و دانش بنیان گفت: مجلس با تصویب قوانینی حمایت از شرکت های دانش بنیان را یک اصل میداند چنانچه قوانین مصوب به درستی اجرا شوند قطعا این شرکت‌ها منشا خیر و برکت خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت های دانش بنیان می توانند با بهره گیری از دانش فنی و عملیاتی کردن طرح ها، دانش را به ثروت تبدیل کنند. افزود: در شرایط تحریمی که بسیاری از کشورها ارتباط شان را با ما قطع کرده اند حضور و حمایت از این شرکت ها میتوانست کمک شایانی به اقتصاد کشور کند.

وی خاطرنشان کرد: سهم شرکت های دانش بنیان از ‌اقتصاد کشور در سال ۱۳۸۹ تنها ۲ هزار میلیارد ریال و در سال ۱۴۰۰ فراتر از ۹۰۰ هزار میلیارد ریال بود که شاهد رشدی ۴۵۰ برابر هستیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: ارائه تسهیلات و رفع موانع موجود از الزامات بوده و بایستی قوانین لازم در جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تصویب گردد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس به دنبال تصویب طرح هایی برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است تا با فراهم کردن زیرساخت های لازم، سبب حضور پررنگ تر این شرکت ها در کشور شویم.

مطهری بیان کرد: امیدوارم در سال جدید و سال های آینده با توجه با تاکیدات ‌ مقام معظم رهبری بر ‌ تولید و اشتغال دانش بنیان شاهد رشد چشمگیر این رقم و تحولی در اقتصاد باشیم.

کد خبر: 49881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =