فولادی‌ها در اندیشه نخستین پیروزی

سرخ‌پوشان فولاد در اندیشه‌ کسب اولین پیروزی آسیایی مقابل حریف سخت‌کوش ترکمنستانی خود هستند.

در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا فولاد خوزستان دور رفت رقابت‌ها را با برتری مقابل الوحدات اردن و تساوی برابر السد قطر و النصر عربستان به پایان برد و شاگردان نکونام توانستند ۵ امتیاز از سه بازی ابتدایی خود در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند.

فصل جدید رقابت‌های آسیایی در شرایطی آغاز شد که فولادی‌ها مشابه فصل گذشته عملکرد فنی داشته‌اند و پیروزی مقابل آخال ترکمنستان می‌تواند آن‌ها را به پنجمین امتیاز در سومین بازی برساند.

در شرایطی فولاد بایستی مقابل آخال قرار گیرد که شاگردان نکو در دو بازی ابتدایی خود با بدشانسی ناکام در رسیدن به پیروزی بودند؛ در مصاف با الغرافه فرصت‌سوزی مهاجمان فولاد مانع از برد این تیم شد و در مصاف با شباب الاهلی، دریافت گل در دقیقه ۹۲ باعث تعویض نتیجه‌ پیروزی با تساوی برای سرخ‌پوشان شد.

گفتنی است که شاگردان جواد نکونام در اندیشه‌ جبران نتایج فصل گذشته خود هستند و امیدوارند بتوانند در دور برگشت رقابت‌ها هم با حفظ روند شکست‌ناپذیری خود از گروه سوم رقابت‌ها به مرحله‌ حذفی صعود کنند؛ چرا که در فصل گذشته، سه بازی دور برگشت برای فولاد با شکست همراه شد و سرخ‌پوشان خوزستانی ناکام در صعود به مرحله‌ حذفی ماندند.

کد خبر: 49764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =