قوی سپید انزلی در نزدیکی لیگ برتر

رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک آزادگان با برتری ملوان و تثبیت صدرنشینی قوی سپید انزلی به پایان رسید.

به گزارش آتیه‌انلاین به نقل از ایرنا، این هفته لیگ دسته یک فوتبال آزادگان با انجام ۷ دیدار و به صورت همزمان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(سه‌شنبه) آغاز شد که طی آن و در یکی از مهم ترین بازی ها ملوان در دیدار با استقلال خوزستان و با گلزنی میلاد شعبانلو به یک برد شیرین دیگر دست یافت تا همچنان در صدر جدول یکه تازی کند.

شاگردان مازیار زارع با این پیروزی به امتیاز ۵۶ رسیده تا در آستانه صعود قرار بگیرند.

در دیگر بازی امشب رایکا بابل با گل های میلاد قربان زاده و محمد حسین باباگلی ۲ بر صفر قشقایی شیراز را از پیش رو برداشت، سایپا و شهرداری آستارا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی بدون گل رضایت دادند و شمس آذر قزوین نیز ۲ بر یک خوشه طلایی ساوه را با شکست بدرقه کرد.

در ادامه این بازی ها شهرداری همدان و پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل رسیدند و ویستاتوربین تهران به لطف گلزنی مرتضی نگهداری و در دیداری خارج از خانه شاهین شهرداری بوشهر را شکست داد. ماشین سازی تبریز و مس شهر بابک نیز به تقسیم امتیازها بسنده کردند.  

در ادامه این بازی‌ها، پنجشنبه ۲۵ فروردین آرمان گهر با مس کرمان و استقلال ملاثانی با خیبرخرم آباد دیدار خواهند کرد. در پایان بازی های امشب، تیم فوتبال ملوان با ۵۶ امتیاز در صدر است و مس با ۵۰ و خیبرخرم آباد ۴۲ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.  

کد خبر: 49741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =