جدال سرنوشت‌ساز سرخ‌پوشان برابر آلومینیوم

تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی به مصاف آلومینیوم خواهد رفت که برای رسیدن به نیمه نهایی محکوم به پیروزی مقابل این تیم خواهد بود.

به گزارش آتیه آنلاین، رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران، به مراحل حساس خود رسیده است و تیم‌های راه یافته به این مرحله امروز و فردا مسابقات خود را برگزار خواهند کرد تا تکلیف این مرحله از مسابقات نیز مشخص شود. حضور هر دو تیم استقلال و پرسپولیس که اتفاقا در لیگ برتر نیز رقابت نزدیکی برای تصاحب جام دارند؛ در این مرحله از جام حذفی به حساسیت و جذابیت بیشتر مسابقات کمک کرده است. 

 در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان اصلی است به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌رود. در آخرین بازی این تیم شاگردان گل محمدی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی برابر تیم هوادار ۵۰ امتیازی شدند و شانس قهرمانی شان در لیگ بیست و یکم فوتبال کمرنگ‌تر شد و حالا برای جام حذفی بسیار پرانگیزه هستند. در واقع سرخپوشان پایتخت تمرکز خود را معطوف به بازی‌های جام حذفی کردند تا در این رقابت‌ها به موفقیت دست یابند. این تیم برای رسیدن به نیمه نهایی محکوم است که تیم آلومینیوم اراک را از پیش رو برداشته و برنده این بازی باشد. دیداری که چندان هم برای سرخ پوشان پایتخت ساده نخواهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار برگشت لیگ برتر توانست تیم آلومینیوم اراک را شکست بدهد و اکنون این تیم امیدوار است که از سد حریف اراکی خود در جام حذفی عبور کند. سیامک نعمتی با رفع مصدومیتش قادر به همراهی تیم پرسپولیس در بازی با تیم آلومینیوم است. البته وضعیت وحید امیری هنوز مشخص نشده است و باید دید به بازی با آلومینیوم می‌رسد یا باز هم یحیی باید برای جایگزینی این بازیکن دست به دامان بازیکنان ذخیره خود شود. 

در آن طرف میدان ما تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی توانست از سد  تیم سپاهان عبور و به مرحله یک  چهارم نهایی صعود کند. این تیم در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال برابر تیم فجر شهید سپاسی به تساوی بدون گل دست یافت و با کسب ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار گرفت. تیم پرسپولیس با از عبور از سد تیم‌های ویستا توربین تهران و ذوب آهن اصفهان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت و تیم آلومینیوم اراک هم برابر تیم‌های فجر شهید سپاسی و سپاهان به برتری دست یافت و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کرد. 

دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم که قرار بود روز شنبه برگزار شود، به دلیل آلودگی هوا یک روز به تعویق افتاد و بر اساس برنامه ریزی و اعلام سازمان لیگ امشب از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

کد خبر: 49570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =