آغاز دوباره جام حذفی با دوئل تیم‌های دسته یکی

مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی با دو دیدار از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین، جام حذفی فوتبال ایران امروز(شنبه) با دو دیدار در کرمان و ماهشهر برگزار می‌شود تا تکلیف دو تیم حاضر در نیمه نهایی جام حذفی مشخص شود.

مس کرمان - خیبر خرم‌آباد

این دیدار، مصاف دو تیم لیگ یکی در جام حذفی است. تیم‌های دوم و سوم لیگ یک در حالی از ساعت ۲۰ برابر هم قرار می‌گیرند که میزبان کرمانی با شکست ماشین‌سازی با نتیجه ۲ بر یک به یک هشتم رسید و مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد را در ضربات پنالتی شکست داد تا راهی یک چهارم نهایی شود. امیرحسین عسگری و حسین شهریاری دو محروم  مس در این دیدار هستند. 

این دو تیم در هفته پایانی نیم‌فصل نخست لیگ دسته اول در کرمان برابر هم قرار گرفتند که دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. خیبر نیز که در طول این فصل ۳ بار مربی عوض کرده، این بار فراز کمالوند در قامت سرمربی روی نیمکت خیبر قرار می‌گیرد. نماینده خرم‌آباد بدون محروم در این دیدار حاضر می‌شود. خیبر نیز با شکست ۳ بر یک مس شهر بابک در یک شانزدهم و ۵ بر یک صنعت نفت آبادان در یک هشتم راهی این مرحله شده است.

خلیج فارس ماهشهر - مس رفسنجان

خلیج فارس تنها تیم دسته دومی این مرحله است که توانسته در جمع ۸ تیم برتر حضور داشته باشد. این تیم که بدون محروم در این دیدار حاضر می‌شود، توانسته بود در یک شانزدهم یک بر صفر هوادار را شکست داد و در مرحله یک هشتم نهایی ۲ بر یک نفت مسجدسلیمان را شکست دهد و آماده تقابل با سومین تیم لیگ برتری باشد.

مس رفسنجان نیز تاکنون موفق شده تراکتور را در ضربات پنالتی و شهرخودرو را شکست دهد و راهی این مرحله شود. مس رفسنجان حسن جعفری را در این دیدار در اختیار ندارد.

این دیدار از ساعت ۲۰:۱۵ به میزبانی نماینده ماهشهر برگزار می‌شود.

کد خبر: 49508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =