۲۶۰ داوطلب هلال‌احمر استان‌سمنان در طرح نوروزی فعال هستند

مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان‌سمنان گفت: ۲۶۰ داوطلب از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون به مسافران، گردشگران و مردم خدمات غیرامدادی و فرهنگی ارائه می کنند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، مظفر محمدخانی  بیان کرد:  از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تاکنون در هفت پست ثابت، سه پست سیار و پنج پست دوستدار کودک هلال احمر استان، ۳۳۱ نفرروز از جوانان مشارکت داشتند.

وی افزود: ۲۳۰ نفر از نیروهای هلال احمر در پست های ثابت و ۱۳ گروه دوچرخه ای و ۲ گروه پیاده سحاب با مشارکت ۳۰ نفر در این مدت خدمت رسانی کردند.

محمدخانی ادامه داد: تاکنون سه هزار و ۹۵۸ مورد اطلاع رسانی در زمینه ویروس کرونا، یکهزار و ۱۴۱مورد در زمینه نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر و هشت هزار و ۵۳۶ راهنمایی مسافران به نقاط ایمن انجام شد.

وی اضافه کرد: آموزش مهارت های ترافیکی به ۷۲۴ نفر، استفاده یکهزار و ۴۰۹ نفر از فضای دوستدار کودک، مشارکت یکهزار و ۵۳ نفر در پویش بهرفت و توزیع هشت هزار و ۷۶۹ اقلام فرهنگی از دیگر فعالیت ها است.

مدیرعامل جمعییت هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: ایمن سازی۱۹ اماکن و نقاط و ۳۹ حادثه پیشگیری شده از دیگر فعالیت های نوروزی داوطلبان جمعیت هلال احمر استان سمنان است.

محمدخانی ۱۵۱ مورد خدمات امداد و کمک های اولیه، آموزش مهارت های امداد و سنجش فشارخون را از دیگر فعالیت های هلال احمر استان سمنان دانست. /

 
 
 

کد خبر: 49181

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =