۲۴ هزار و ۱۴۵ مسافر نوروزی در چهارمحال و بختیاری اقامت کردند

 سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ۱۰ روز گذشته ۲۴ هزار و ۱۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، علیرضا جیلان با بیان اینکه در ۱۰ روز گذشته ۲۴ هزار و ۱۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند، اظهار کرد: از این تعداد، اقامت پنج هزار و ۶۰۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان بوده است.

وی عنوان کرد: بر اساس آمار تردد شمارهای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در ۱۰ روز گذشته بیش از ۴۴۰ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۷۶۳ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۵۳۱ دستگاه خودرو با ۱۹۴ هزار و ۱۲۴ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و ۵۰ هزار و ۲۴۲ دستگاه خودرو با ۲۰۰ هزار و ۹۶۸ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

جیلان اعلام کرد: هم‌اکنون چهار هزار و ۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تأسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

کد خبر: 49178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =