توزیع ۸۰۰ جفت کفش و لباس در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری از توزیع ۸۰۰ جفت کفش و لباس در مناطق محروم استان خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ علی اصغر ایزدی اظهار کرد: در استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور با شعار محوری «ده هزار شهید ده هزار خدمت» حدود ۴۰۰ جفت کفش و ۴۰۰ دست لباس تهیه و توزیع شد.

وی تصریح کرد: این فعالیت‌ها با رویکردهای فرهنگی، محرومیت زدایی، خدمت رسانی، بهداشتی درمانی و تقویت وحدت اقوام و مذاهب انجام می‌شود.

فرمانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: کفش و لباس توزیع شده با کمک گروه خیری «نذر مهربانی» و سپاه ناحیه عشایری استان تهیه شده است.

سرهنگ ایزدی ادامه داد: این کمک‌ها در منطقه عشایری «دوآب صمصامی» و روستاهای این بخش در بین دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم کم برخوردار و بی سرپرست معسر توزیع شد.

وی به ارزش ریالی این کمک‌ها اشاره کرد و افزود: ارزش ریالی کمک‌های توزیع شده بیش از سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

فر مانده بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری به مشکلات مناطق عشایری اشاره کرد و گفت: نبود پزشک مستقر در این مناطق، نبود مسجد، حسینیه و روحانی مستقر و عدم پوشش تلفن همراه در برخی نقاط عشایری از مهم‌ترین مشکلات عشایر چهارمحال و بختیاری است.

سرهنگ ایزدی وضعیت نامناسب ایل‌راه‌ها و راه‌های ارتباطی در مناطق عشایری، مسائل بهداشتی و درمانی، نامناسب بودن شرایط آبشخورهای دام‌ها را از دیگر مشکلات عشایر دانست و اظهار کرد: توجه ویژه به مناطق صعب العبور به ویژه مناطق عشایری یکی از ضروریات است.

کد خبر: 49177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =