محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در جاده‌های اصفهان

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین در روزهای ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ اصغر زارع با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای بازگشت موج دوم سفرها در محورهای استان اصفهان اظهار داشت: به این منظور برای روانسازی تردد خودروها در موج دوم بازگشت مسافران نوروزی تمهیدات ویژه‌ای پیش بینی شده که از آن جمله می‌توان به محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین اشاره کرد.

وی افزود: بر این اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز در تاریخ ۱۳ فروردین در جاده‌های اصلی استان ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: همچنین ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیتی از ساعت هفت صبح روز پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه تا ساعات هفت صبح روز یکشنبه ۱۴ فروردین ممنوع است ضمن اینکه خودروهای مذکور در سایر ایام طرح نوروزی صرفاً در ساعات روز مجاز به تردد بوده و در ساعات شب ملزم به توقف در محل ایمن بین راهی هستند.

وی ادامه داد: حمل و نقل محصولات ترافیکی هم که از قبل پروانه عبور دریافت کردند در تمامی راه‌های اصلی برونشهری استان از ساعت هفت صبح روز جمعه ۱۲ فروردین تا ساعات هفت صبح روز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه ممنوع است.

کد خبر: 49169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =