پرسپولیس باید نیمه اول ۱۰ نفره می‌شد

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: برخی با هوچیگری می‌خواهند جلوی محرومیت سنگین و بلند مدت کادر فنی خود را بگیرند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، «فرشید سمیعی» با اشاره به شایعه شکایت پرسپولیس از بازیکنان خارجی استقلال اظهار داشت: برخی باهوچی‌گری می‌خواهند جلوی محرومیت سنگین و بلند مدت کادر فنی خود را بگیرند.

وی افزود: همه بازی استقلال و پرسپولیس را به صورت زنده تماشا کردند و با چشمان خود دیدند عده‌ای با هجوم به چمن مستطیل سبز به سمت داور مسابقه حمله کردند.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: واقعا نمی‌دانم در سالهای گذشته، چه اتفاقی افتاده که همه آقایان انتظار دارند فردی که به دلیل مصدومیت بیرون می رود، بازی متوقف شود تا بازیکن جانشین لباس تعویض کند، کفش بپوشد، برگه تعویض پر و ارایه شود و تا ایشان نیاید بازی ادامه پیدا نکند.

وی ادامه داد: این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که چگونه در طی سال‌های گذشته چنین انتظاراتی به حق کاذب در ذهن آقایان تبدیل شده و چرا برخی خود را مافوق قانون جاری و مقررات فیفا می‌دانند، مگر در سالهای گذشته چگونه عمل می‌شده که اجرای نص قانون باعث این حجم از واکنش و پرخاش و تلاش برای ضرب و شتم داور می‌ خاطرنشان کرد: با هیچ ترفندی نمی‌توان این تصاویر زشت و زننده را که باعث شد اخلاق زیر پا گذاشته شود را لاپوشانی کرد.

سمیعی تصریح کرد: آنهایی که با ادعای، دروغین پیروی از قانون، دو بازیکن ما را قربانی کردند امیدوارم امروز با آغوش باز، قانون را بپذیرند. 

وی گفت: حال سوالی که پیش میاد این است که چرا به اجرای ساده پروتکل تعویض زیربار نمی‌روند؟ مگر فصول گذشته قوانین و مقررات چگونه اجرا می‌شده که این فصل تحمل اجرای نص صریح قانون راهم ندارند.

سمیعی تصریح کرد: دو پنالتی مشکوک در شهرآورد برای استقلال گرفته نشد، اگر پنالتی نیمه او گرفته می‌شد به طور حتم آبی‌پوشان با اختلاف چند گل به برتری می‌رسیدند. اگر واقعا به دنبال حق و عدالت هستید، چرا  در خصوص  صحنه خطا روی یامگا صحبت نمی‌کنید؟ چرا درباره برخورد توپ به دستان باز مدافع خود صحبت نمی‌کنید؟

وی اظهار داشت: چندبار باید حقوق استقلال تضییع شود؟ اگر اشتباهات داوری نبود الان تقریبا قهرمانی استقلال قطعی شده بود. آنقدر ضایع شدن حقوق و پنالتی های استقلال، عادی شده که دیگر در هربازی همه منتظر پنالتی هایی هستند که گرفته نشود. به هیچ عنوان از پیگیری دو صحنه پنالتی به نفع استقلال نخواهیم گذشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: به جد اعتقاد داریم اگر پنالتی اول گرفته میشد زمینه برای گل‌های بعدی فراهم می‌شد و استقلال برای زدن گلهای زیاد به رقیب طرح و برنامه داشت.

وی اعلام کرد: امیدواریم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران این بار کارشناسان بی‌طرف انتخاب کند و نظر آنها را درباره دو پنالتی مسلم و واضح که به سود استقلال گرفته نشد را بپرسند تا حقیقت مشخص شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال اظهار داشت: بدون شک گل استقلال که توسط رودی ژستد به ثمر رسید صحیح بود و همه کارشناسان داوری به این مساله مهر تایید زدند. درباشگاه استقلال همه مطمئن بودند که بازی با پیروزی استقلال به پایان می‌رسد و اگر پنالتی‌های به حق ما در این جدال گرفته می‌شد الان سه امتیاز به سود استقلال واریز شده بود. به طور حتم بازیکن شیرزاد تمیروف باید به خاطر ضربه‌ای که با آرنج و عامدانه به صورت محمد دانشگر زد از بازی اخراج می‌شد و تیم  پیروزی باید از از دقایق ابتدایی نیمه اول ۱۰ نفره به بازی ادامه می‌داد.

وی افزود: بی شک باید همه کمک کنیم تا آن اتفاقاتی که یک بار اقای دایی در خصوص بازیکنان با کارت‌های معافیت جعلی افشا کردند، دوباره رخ ندهد. اطلاعاتی که سردار باران چشمه ارایه کردند موجود است و ابهاماتی وجود دارد، هر چند ما مرجع رسیدگی نیستیم ولی هرجا احساس کردیم مستندات مربوطه را به مرجع صالحه خواهیم فرستاد و آنها مسوول پیگیری و اعلام نتایج مربوطه هستند.

سمیعی گ باتوجه به اتفاقات رخ داده در زمین که باتوجه به پخش زنده به هیچ عنوان قابل کتمان و لاپوشانی نیست  منتظر حکم رکن قضایی فدراسیون و اجرای حکم مربوطه هستیم.درگذشته به اندازه کافی هشدار داده شود که فضا را به سمت رادیکالیزه شدن نبرند و از بیانیه نویسی و بیانیه، دادن خودداری نمایند. هشدار داده شد که پایان ماجرای بیانیه نویسی به حمله به سمت داور منتهی خواهد شد.

کد خبر: 48923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =