داور می‌توانست بهتر سوت بزند

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما پرسپولیس هستیم و یاد گرفته‌ایم که دنبال بهانه نباشیم.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، رامین رضاییان پس از تساوی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس درمورد این بازی اظهار داشت: فکر می‌کنم یکی از زیباترین دربی‌های چند سال اخیر بود. زیبایی فوتبال همین است؛ وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم ممکن است گل هم بخوریم. روی گلی که دریافت کردیم کسی را مقصر نمی‌دانم.

وی ادامه داد: به کادر فنی و بازیکنان هر دو تیم تبریک و خسته نباشید می‌گویم. فوتبال همین است، اما یک نکته امروز رعایت نشد. داور می‌توانست بهتر سوت بزند تا تنشی ایجاد نشود. ما پرسپولیس هستیم و یاد گرفته‌ایم که دنبال بهانه نباشیم. فوتبال ما نشان داد که در حال حرکت رو به جلو هستیم و تسلیم نمی‌شویم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درمورد حواشی مربوط به گل‌محمدی خاطرنشان کرد: گل‌محمدی را درک می‌کنم. گاهی سوت‌های کوچک کار را خراب می‌کند. در آن لحظه قرار بود ما تعویض کنیم. در جریان جزئیات نیستم، اما فکر می‌کنم در آن لحظه ما ۱۰ نفره بودیم.  تمام این اتفاقات جز فوتبال است.

رضاییان درمورد اینکه آیا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد یا خیر، گفت: همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است. ما برای هدفی که داریم می‌جنگیم و سایر موارد دست طبیعت و خدا است. در پایان بازهم به هر دو تیم تبریک می‌گویم که فوتبال زیبایی را ارائه کردند.

کد خبر: 48906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =