فاکتور مهم یحیی برای انتخاب بازیکنان پرسپولیس در دربی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب ترکیب تیمش در دربی پایتخت دنبال بازیکنان باتجربه خواهد بود.

به گزارش آتیه آنلاین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد ترکیب این تیم برای دربی ۹۸ پایتخت را با توجه به تجربه شاگردان خود انتخاب کند.

سرخپوشان پایتخت که با ۶ امتیاز کمتر نسبت به استقلال تهران در رتبه دوم جدول قرار دارند برای ماندن در کورس قهرمانی با شاگردان فرهاد مجیدی نیاز اساسی به کسب پیروزی در این دیدار دارد. از این رو سرمربی پرسپولیس معتقد است برای مهار بازیکنان خط حمله استقلال نیاز به حفظ تمرکز و اعتماد به نفس بالای شاگردان خود دارد. همین امر احتمال استفاده از حامد لک را با وجود دو اشتباه تأثیر گذار مقابل گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان افزایش داده است. همچنین سید جلال حسینی نیز با پشت سر گذاشتن چند روز استراحت، آمادگی کامل برای بازی کردن پیدا کرده است تا احتمال حضورش در قلب دفاع این تیم افزایش پیدا کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت احتمالاً امید عالیشاه را نیز به ترکیب خط میانی پرسپولیس اضافه کند تا او پس از دو ماه نیمکت نشینی شانس حضور مجدد در جمع یازده مرد اصلی را پیدا کند. البته در این بین گل محمدی از نمایش رضا اسدی با وجود سابقه کمتر نسبت به کمال کامیابی نیا هم راضی است و احتمال می‌رود او را در میانه میدان بازی دهد.

باتجربه‌های پرسپولیس در حالی بار دیگر فرصت خودنمایی در مهم‌ترین دیدار فوتبالی برای هواداران خود را پیدا می‌کنند که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال آخرین فرصت به آنها در صورت داشتن اشتباه فردی در جریان بازی با استقلال به گوش می‌رسد.

کد خبر: 48793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =