آخرین جزییات از حضور تماشاگران در دربی

در جلسه‌ی ستاد ملی کرونا که فردا برگزار خواهد شد، تصمیم نهایی درباره‌ی میزان تماشاگران حاضر در شهرآورد پایتخت گرفته خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین، حدود ۱۰ روز قبل بود که حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال وعده حضور تماشاگران در شهرآورد پایتخت را داد و سپس حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه‌ی جشن خصوصی‌سازی سرخابی‌ها اعلام کرد که ۲۰ هزار تماشاگر (۱۰ هزار تماشاگر برای هر تیم) نهایی شده و قرار است روز شهرآورد، تماشاگران به ورزشگاه‌ها بازگردند.

اما این مسئله با واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال همراه شد و او بعد از جلسه‌ی هیات‌رئیسه اعلام کرد که هنوز مصوبه‌ای برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها نهایی نشده و ستاد ملی کرونا و شورای تامین در این زمینه تصمیم‌گیری نداشته‌اند.

آخرین نقل‌قول‌ها درباره‌ی حضور تماشاگران، حضور ۲۰ هزار تماشاگر در دربی است اما قرار است تصمیم‌گیری نهایی در این زمینه فردا در جلسه‌ی ستاد ملی کرونا گرفته شود و بعد از تصمیم‌گیری نهایی، دستور آن به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای اجرایی‌کردن ابلاغ گردد تا مطابق تصمیم ستاد کرونا کرونا، تصمیمات ثانویه برای حضور یا عدم حضور تماشاگران در دربی پایتخت از سوی مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته شود.

کد خبر: 48712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =