ترکیب اکران نوروزی نهایی شد/ «سگ‌بند» و «گل‌به‌خودی» اضافه شدند

با انتخاب دو فیلم سینمایی "سگ بند" و "گل به خودی" ترکیب اکران نوروزی نهایی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از تسنیم، ترکیب اکران نوروزی ۱۴۰۱ نهایی شد.

بر اساس این خبر، فیلم‌های "سگ بند" به کارگردانی مهران احمدی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و "گل به خودی" به کارگردانی احمد تجری و تهیه‌کنندگی علی قائم مقامی در ترکیب اکران نوروزی به‌همراه فیلم‌های «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان، «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر، «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «قدغن» به کارگردانی مجید مافی و «شادروان» به کارگردانی حسین نمازی، قرار دارند.  

قبل‌تر فیلم‌های فوق برای اکران نوروزی از سوی شورای صنفی نمایش به سازمان سینمایی معرفی شده بودند که در نهایت دو فیلم "لامینور" و "علفزار" تأیید نشدند و جای آنها را فیلم‌های "سگ بند" و "گل به خودی" گرفتند.

طبق گفته ایل بیگی معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی فیلم‌های "لامینور" و "علفزار" مشکلی در پروانه نمایش ندارند و صرفاً برای اکران نوروزی در نظر گرفته نشدند.

در این فهرست فیلم "گل به خوبی" به نمایندگی از گونه کودک و نوجوان در کنار دیگر گونه‌های سینمایی حضور دارد. قبل از این هیچ فیلمی در این ژانر در ترکیب اکران نوروزی نبود که در نهایت با تصمیم سازمان سینمایی و شورای صنفی نمایش، نماینده این ژانر در فهرست حضور پیدا کرد.

کد خبر: 48350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =