با مردم حق خود را از صداوسیما پس می‌گیریم

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتقاد از پرداخت نشدن حق پخش بازی‌های این تیم توسط صداوسیما گفت: با مردم حق تضییع شده خود را از صداوسیما می‌گیریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایسنا، مصطفی آجرلو در نشست خبری آغاز واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به مردم با بیان این که این رویا به واقعیت تبدیل شد، گفت: ۱۵ سال است که وعده‌های زیادی درمورد واگذاری این دو باشگاه شنیده شده و فردا این موضوع به تحقق می‌پیوندد. ما فوتبال حرفه‌ای را بیش از ۲۰ ساله آغاز کردیم اما امروز این ماجرا به پایان میرسد و مردم هستند که صاحبان این امر هستند. سال ۵۹ امام فرمودند کار مردم را به مردم واگذار کنید هرچند دیر اما این موضوع در نهایت انجام شد.

وی ادامه داد: ما در بورس خانه شیشه‌ای می‌سازیم، می‌خواهیم همه بدانند چه عملیات مالی را انجام می‌دهیم. اقدام بزرگ شراکت مردم و تولید ثروت است. می‌خواهیم از معدن فوتبال ثروت تولید کنیم. وقتی مردم کنار ما نبودند در این چند سال حق ما توسط صدا و سیما ضایع شد. چرا که محتوا و پر کردن برنامه و موضوع برنامه برای ما بود اما تبلیغات برای تلویزیون!

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: این منصفانه نیست که آن‌ها دارا باشند و ما در تنگدستی باشیم و با بی رحمی صدای ما را نشنوند. من مدت‌هاست که اعلام کردم حق ما را بدهید اما نمی‌دهند اما امروز پایان این ماجرا است ما با مردم حق تضییع شده خود را پس خواهیم گرفت.

 وی درمورد حق پخش این تیم گفت: فعلا حق پخش زنده از صداوسیما را دنبال نمی‌کنیم اما دنبال درآمدهای شبکه استقلال هستیم، برای حق وحقوق خودمان و ذی‌نفعان خودمان یقه پاره می‌کنیم.

*ساختمان باشگاه را نمی‌گیریم که توقیف نشود

مدیرعامل استقلال در پاسخ به سوال ایسنا درمورد مالکیت ساختمان سعادت آباد گفت: در تابلویی که در ساختمان استقلال نصب شده است ذکر شده مالکیت این ساختمان از فدراسیون به باشگاه منتقل شده درحالی که این اتفاق رخ نداده است. امیدواریم وزارت ورزش کمک کند تا تصمیمی که اقای دادکان گرفت اجرایی شود.

 آجرلو ادامه داد: البته استقلال به قدری طلبکار دارد که می‌توانند خودرو، ساختمان، میز و صندلی را توقیف کنند. ساختمان را هم واگذار نکردند که توقیف نشود.

کد خبر: 48241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =