مجیدی: تمام امتیازات پیش رو برایمان مهم است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: نه تنها بازی فردا بلکه امتیازات تمام مسابقات پیش رو برای ما مهم است.

 به گزارش آتیه آنلاین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و فجر سپاسی اظهار داشت: چندین بازی تیم فجر را دیده ایم. این تیم با توجه به بازی ها می توانست رتبه بهتری در جدول داشته باشد.  نه تنها بازی فردا بلکه امتیازات تمام مسابقات پیش رو برای ما مهم است، در طول هفته با بازیکنان در مورد این مسابقه صحبت کردیم. تنها فاکتور مهم این است که بچه ها با تمرکز کامل در این بازی بازی کنند تا 3 امتیاز را کسب کنیم.

* یزدانی، مردامند،دانشگر و غفوری فردا غایب هستند

وی در خصوص غایبان استقلال مقابل فجر شهید سپاسی گفت:سیاوش یزدانی و مرادمند نمی توانند برای ما بازی کنند و این موضوع را یک ساعت پیش باشگاه به ما اعلام کرد. ووریا غفوری به دلیل مسائل انضباطی،دانشگر به دلیل مصدومیت جزئی و همچنین ابوالفضل جلالی به علت سرماخوردگی در بازی فردا حضور نخواهند داشت. در مورد جلالی باید ببینیم او به بازی می رسد یا خیر.

* آمانوف به استقلال کمک خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص وضعیت آمانوف و اینکه در 2 بازی گذشته از وی در 2 پست استفاده شده و آیا تفکر کادر فنی در بازی فردا هم همینگونه است یا خیر گفت: در مورد مسائل فنی زیاد نمی توانم توضیح بدهم ولی قبلا هم گفته ام او بسیار بازیکن با کیفیتی است و فکر می کنم به تیم ما خیلی کمک خواهد کرد. ان شاالله در بازی فردا هم از او استفاده می کنیم و امیدوارم او بتواند به روند رو به رشدش ادامه بدهد.

کد خبر: 47474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =