تشریح وضعیت استقلال و شستا از زبان کمیته حقوقی

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت:اگر مجموع دو ساختمان با خواسته‌های شستا همخوانی نداشته باشد، ساختمان باشگاه استقلال را هم تصرف می‌کنند.

به گزارش آتیه آنلاین، صفی الله فغانپور که گویا ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس را با هم تصرف کرده تا ادعای خود را تامین کند، گفت: این موضوع به ما مربوط نیست. شرکت‌ها می‌توانند بنا به درخواست، اموال فدرال را مصادره کنند و حتی می‌توانند ساختمان‌های فدرال و سایر اموال متعلق به فدرال را مصادره نکنند.

وی افزود: ما به آنها نشان ندادیم که چنین دارایی داریم و خود مسئولان شرکت با نظارت و کارشناسی خود خواستار مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شدند.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: خیلی ها سوال کردند که چرا ساختمان پرسپولیس توقیف شد اما اینطور نشد و برای استقلالی ها صادر شد. در این مدت جلسات مختلفی داشتیم و توافقی حاصل شد. بعدها حتی این فعالیت در مسیر کارشناسان نحوه پرداخت و دریافت پول قرار گرفت اما پس از مدتی این روند متوقف شد. همچنین لازم به ذکر است که فدراسیون نیازی به ساخت استقلال و پرسپولیس ندارد اما مدارک هر دو باشگاه به نمایندگی از فدراسیون ثبت می شود.

آقای فغانپور خاطرنشان کرد: با توجه به میزان پول مورد نیاز شستا و مهارت های ارائه شده برابر با ارزش فدراسیون فوتبال و باشگاه های پرسپولیس، این شرکت خواستار مصادره هر دو ساختمان شده است. شاید اگر مجموع دو ساختمان با خواسته های شستا همخوانی نداشته باشد، ساختمان باشگاه استقلال را هم تصرف کنند.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در چند روز اخیر اتفاقات جدیدی از سوی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به این موضوع رخ داده است، گفت: توافق جدیدی صورت گرفته و امیدواریم در پایان مابقی غرامت از شرکت پرداخت شود. از سال.  با هماهنگی مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و وزارت آرامش به زودی به توافق می رسد.

کد خبر: 47332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =