راهکار مجیدی برای بازی دادن به آمانوف چیست؟

به احتمال فراوان ستاره ازبکستانی استقلال مقابل تراکتور از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان می‌رود.

به گزارش آتیه آنلاین، عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی که به تازگی به استقلال پیوسته، در مصاف با ذوب‌آهن اولین بازی اش را برای آبی پوشان انجام داد. او در نیمه دوم به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و در دقایقی که داخل زمین بود، نشان داد شرایط و توانمندی های ویژه‌ای دارد.
نکته مهم این است که فرهاد مجیدی قصد دارد از آمانوف به زودی در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و حتی در بازی با تراکتور هم احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد.


در این شرایط اما سرمربی استقلال برای بازی گرفتن از آمانوف باید حداقل یکی از ستاره های تیمش را روی نیمکت بنشاند. آمانوف در پست هافبک چپ و هافبک وسط(بازیساز) می‌تواند بازی کند اما با توجه به میل به گلزنی و افزایش توانمندی در خط جلو، اگر قرار باشد این بازیکن ازبک یکی از 3 مهاجم استقلال باشد، آنوقت باید از بین یامگا و حسین‌زاده یک نفر نیمکت نشین شود که با توجه به عملکرد فوق العاده این دو بازیکن چنین چیزی امکان پذیر نیست.


اگر فرهاد مجیدی همچنان بخواهد از سیستم 3-4-3 استفاده کند، آنوقت احتمال دارد آمانوف به سمت چپ برود که این مساله موجب نیمکت نشینی سلمانی خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به اینکه سلمانی در کارهای تدافعی هم خوب است و آمانوف در این خصوص چندان موفق نبوده، این موضوع هم بعید به نظر می‌رسد. از سوی دیگر بازی کردن آمانوف به جای مهدی پور یا نیک نفس در خط هافبک هم کمی عجیب به نظر می‌رسد.


حال باید دید فرهاد مجیدی ابتدا برای بازی با تراکتور به ترکیب برنده تیمش مقابل ذوب‌آهن دست می‌زند یا خیر و اگر قرار به فیکس شدن آمانوف باشد، این بازیکن ازبک به جای کدام ستاره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.

کد خبر: 46977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =