آرای کمیته انضباطی فوتبال اعلام شد

کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص تیم های مختلف صادر کرد.

 به گزارش آتیه آنلاین،کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه هوادار تهران علبه باشگاه استقلال تهران مبنی بر بهره بردن از ۱۲ بازیکن به جای ۱۱ بازیکن در زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال در بازی مورخ ۱۵ بهمن ماه با این توضیح که امیر حسین حسین زاده که با آرمان رمضانی تعویض  شده، در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط امیر ارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشته است.

با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و همچنین مشاهده فیلم بازی که بیانگر ورود مجدد بازیکن تعویضی پس از خروج از زمین مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل به زمین، بدون اجازه داور است، در نتیجه مستند به بند «و» ماده ۵۲ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ که ورود بازیکن به زمین مسابقه با ورود مجدد بعد از خروج بدون اجازه داور را مصداقی از تخلفات جزیی و بازیکن را نیز مستحق دریافت کارت زرد عنوان نموده و نظر به اطلاق این مقرره، بر همین اساس تخلف بازیکن امیر حسین حسین زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد ۵۱، ۵۲ و ۱۱۷ مقررات انضباطی متخلف به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

رأی صادره قطعی و قابل اجرا است.

در خصوص دیگر شکایت باشگاه هوادار از داور مسابقه مبنی بر ارتکاب اشتباهاتی در امر داوری با توجه به محتویات پرونده و نظر به اینکه موضوع شکایت از مصادیق بند ۲ ماده ۱۵ مقررات انضباطی تشخیص داده نمی شود در نتیجه اتخاذ تصمیم راجع به موضوعات اعلامی در صلاحیت کمیته داوران فدراسیون بوده و بدل پرونده در این خصوص به آن کمیته ارسال می شود.

دیدار تیم های عقاب تهران و فولاد نوین اهواز از سری رقابتهای لیگ دسته دوم برگزار شد که تیم فولاد نوین اهواز به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری به مبلغ ۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

علی عادلی، بازیکن تیم فولاد نوین اهواز نیز به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم حریف به یک جلسه از همراهی تیم خود و پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 دیدار تیم های شاهین بندر عامری و اترک بجنورد برگزار و از سوی فرشید عبدل زاده، بازیکن تیم اترک بجنورد تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه ( حمله ور شدن به داور) رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

کد خبر: 46970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =