فعال شدن پروژه بیمارستانی «نیایش» 

 بیمارستان «نیایش» خرم‌آباد با گذشت ۱۰ سال در نقطه ۳۸ درصدی متوقف مانده بود و حالا به گفته مسئولان با اختصاص اعتبار در سفر هیئت دولت به لرستان، روند تکمیل این پروژه تسریع می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم آباد در زمینی به مساحت ۱۰۷ هزار متر مربع، ۵۸ هزار و ۸۰۰ متر مربع ساخت در ۱۴ بلوک متفاوت و با ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند در دستور کار قرار گرفته است.

روند ساخت این پروژه بیمارستانی که از سال ۹۰ به عنوان جایگزین بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد آغاز شده، متوقف مانده بود و با گذشت ۱۰ سال وقفه، هم اکنون با تزریق اعتبار مورد نیاز، دوباره عملیات اجرایی ساخت پروژه کلید خورده است.

پروژه فعال شده است

احمد رضا دالوند معاون عمرانی استانداری لرستان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان در حوزه پروژه‌های بیمارستانی اظهار داشت: بیمارستان «نیایش» یکی از این پروژه‌ها است.

۱۰ سالگی یک پروژه/ بیمارستان پر ماجرا «مرخص» می‌شود؟  

وی با بیان اینکه این پروژه تقریباً ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: این پروژه حدود ۱.۵ سال متوقف مانده بود و کاملاً کار در آن متوقف مانده بود.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره بازدید از این وضعیت این پروژه بیمارستانی بیان داشت: در این بازدید دستگاه بهره بردار، کارفرما و پیمانکار حضور داشتند، در این بازدید توافقاتی صورت گرفت.

دالوند با بیان اینکه خوشبختانه این پروژه در حال حاضر فعال شده است تصریح کرد: حدود ۷۰ نفر نیروی انسانی در این پروژه مشغول به کار هستند.

وی بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل بهار و بهتر شدن شرایط آب و هوایی، تعداد نیروها و اکیپ‌های مشغول به کار در این پروژه را افزایش خواهیم داد.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: امیدواریم که بتوانیم پیشرفت فیزیکی بالاتری را در این پروژه داشته باشیم.

وعده ۴ ساله برای تکمیل پروژه

بهرام دلفانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه بیمارستان نیایش خرم آباد گفت: این پروژه‌‬ مدتی به دلیل نبود منابع مالی متوقف بود، ۲۷۲ میلیارد اعتبار از یک ماده و تا سقف ۳۰۰ میلیارد از یک منبع دیگر برای این پروژه تأمین شد و بعد از ۱.۵ سال رکود فعال شد.

دلفان با تاکید بر اینکه امیدواریم این روند تزریق اعتبار و اجرای پروژه تداوم یابد، افزود: در بازدیدی که از پروژه داشتیم، خوشبختانه فعال است و امیدواریم به زودی تمام شود و مردم از مزایای آن بهره مند شوند.

۱۰ سالگی یک پروژه/ بیمارستان پر ماجرا «مرخص» می‌شود؟  

وی خاطرنشان کرد: این پروژه‌های بیمارستانی، ۳ تا ۴ سال طول می‌کشد تا تکمیل شوند و بعد تجهیز شوند و با جذب نیرو فعال شوند.

تکمیل بیمارستان مطالبه مردم مرکز لرستان

پیش از این علی فرهادی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در رابطه با این پروژه بیمارستانی اظهار داشت: این پروژه مطالبه مردم و نمایندگان استان لرستان است.

وی گفت: به یمن این دولت، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است و در این پروژه پویایی کار مد نظر ما است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: انتظار داریم با حمایت قرارگاه خاتم که همواره در پروژه‌های بهداشتی و درمانی نقش آفرینی کرده، باز سپاه که مدافع سلامت است، دانشگاه را یاری کند تا این پروژه پیشرفت فیزیکی سریع‌تری داشته باشد و زودتر به نتیجه برسد.

۱۰ سالگی یک پروژه/ بیمارستان پر ماجرا «مرخص» می‌شود؟  

پیش از این مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی با اشاره به آخرین روند اختصاص اعتبار و ساخت بیمارستان «نیایش» خرم آباد اظهار داشت: در این راستا ۲۷۲ میلیارد تومان وام برای ساخت این بیمارستان نیمه تمام ابلاغ شده است.

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی بنده و مدیران دانشگاه علوم پزشکی، این میزان تسهیلات به بانک استان ابلاغ شده است افزود: امیدواریم با اختصاص این میزان تسهیلات، شاهد بهره برداری از این پروژه بیمارستانی در استان باشیم.

کد خبر: 46944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =