کشف ۲۵۰ فقره کلاهبرداری اینترنتی طلا و جواهرات قسطی در خرم‌آباد

 جانشین فرمانده انتظامی لرستان، از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداران اینترنتی در خرم‌آباد و کشف ۲۵۰ فقره کلاهبرداری با فروش طلا و جواهرات قسطی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ فرهاد ابدال چگنی بیان داشت: درپی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل یک باند از طریق فضای مجازی با ترفندهای متقلبانه با فروش طلا و جواهرات قسطی از مردم کلاهبرداری می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام اقدامات پلیسی و با بررسی‌های لازم مخفیگاه اعضای این باند را در شهرستان خرم آباد شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه ۳ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ ابدال چگنی با اشاره به اینکه کلاهبرداران در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند، گفت: این افراد در فضای مجازی و از طریق اینستاگرام و تلگرام با فروش طلا و جواهرات قسطی با دریافت ۲۰ درصد پول پیش و مابقی درب منزل موقع تحویل طلاجات، از مردم کلاهبرداری کرده‌اند.

وی با بیان اینکه کلاهبرداران علاوه بر استان لرستان، در پایتخت و چندین استان کشور نیز کلاهبرداری کرده‌اند، خاطر نشان کرد: با کشف ۲۵۰ فقره کلاهبرداری، با شناسایی تعدادی از مال باختگان، تا کنون بیش از ۵ میلیارد ریال کلاهبرداری از متهمان کشف شده است.

جانشین فرمانده انتظامی لرستان با هشدار به کلاهبرداران که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند؛ به شهروندان توصیه کرد که فریب افراد سودجو و کلاهبردار را نخورند و در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

کد خبر: 46815

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 12 =