یک بار در عمرم اعتراض کردم که کارت گرفتم/ از دیگر مربیان هم می پرسید زیبا بازی نکردند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و می‌خواهم به بازیکنانم این پیام را بدهم که شما فوق العاده هستید.

به گزارش آتیه‌انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت:  می خواستم ابتدا برای اتفاقاتی که برای تیم در چند روز گذشته رخ داد صحبت کنم. تیم 15 روز تمرین نکرد و اکثر بازیکنان در گیر کرونا بودند و بعد از آن با هوادار بازی کردیم و سپس یک جلسه تمرین و یک جلسه ریکاوری با پیکان بازی کردیم که 120 دقیقه بود. بعد مقابل ذوب آهن بازی کردیم. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم و می‌خواهم به بازیکنانم این پیام را بدهم که شما فوق العاده هستید.

وی در مورد بازی حردانی و غیبت ووریا غفوری گفت: به هرجهت  ووریا دو بازی بود و ترجیح دادم از بازیکنانی که بیشتر استراحت کرده اند استفاده کنیم. حردانی فوق العاده بازی کرد به خصوص در نیمه دوم، او یکی از بازیکنان خوب ماست و می‌تواند در استقلال پیشرفت کند و در تیم ملی هم فیکس بازی کند.
سرمربی استقلال درمورد داوری مسابقه گفت: آخر بازی هم به داور گفتم که فقط یک بار به داور در طول بازی اعتراض کردم که به من کارت زرد نشان داد ولی در کل داوری خوب بود.

مجیدی در مورد اینکه استقلال زیبا بازی نکرد و ذوب آهن موقعیت‌های گلزنی زیادی روی دروازه شما خلق کرد، گفت: نمی‌دانم در نشست‌های خبری دیگر هم از سرمربیان این سوال را می‌پرسید؟! دو بازی لیگ  برتر را دیدم که هیچ چیز نداشت. بازیکنانم فوق العاده هستند و با آنها صحبت کردم. ادامه این روند کار سختی است ولی با وجود بازیکنانم تلاش می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه تارتار گفته مالکیت توپ با ما بود گفت: می تواند توپ را با خودشان ببرند و از نظر ما هیچ مشکلی نیست!

کد خبر: 46755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =