ابلاغ قطعی ۱۶۶مصوبه سفر رئیس جمهور به لرستان

 معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به ابلاغ قطعی ۱۶۶ مصوبه و پروژه سفر رئیس جمهور به لرستان گفت: برای عملیاتی شدن این تعداد پروژه ۱۶ هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، احمدرضا دالوند با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: در آذر ماه امسال سفر رئیس جمهور و دولت را به استان لرستان داشتیم.

تقسیم بندی مصوبات به ۳ بخش

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه این سفر، سفر پر خیر و برکتی برای استان بود ادامه داد: بر اساس رصدهای صورت گرفته، پر بار ترین سفر رئیس جمهور به استان‌ها تا کنون، سفر به لرستان بوده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه امیدواریم که بتوانیم مصوبات را به مرحله اجرا برسانیم گفت: در این سفر یک تعدادی مصوبات قطعی داشتیم که در جلسه شورای اداری مصوب و به صورت قطعی ابلاغ شدند.

دالوند با بیان اینکه همچنین در این سفر، یک سری دستورات رئیس جمهور را داشتیم که در همان جلسه دستور دادند که عملیاتی شوند عنوان کرد: همچنین یک سری مطالبات استان بود که در مصوبات سفر رئیس جمهور قرار نگرفته بودند که به عنوان مطالبه مجدد آنها را پیگیری و مکاتبه کردیم.

ابلاغ قطعی ۱۶۶ پروژه سفر

وی با تاکید بر اینکه مصوبات به صورت مستمر در حال ابلاغ هستند گفت: این مصوبات با امضای معاون اول رئیس جمهور در حال ابلاغ هستند.

معاون عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه تا کنون مصوبات مربوط به ۱۶۶ پروژه مرتبط با ۲۳ وزارت خانه به صورت قطعی ابلاغ شده‌اند بیان داشت: اعتبار مورد نیاز برای این تعداد پروژه ۱۶ هزار و ۳۵۴ میلیارد تومان است.

دالوند با تاکید بر اینکه ۳۴۰ میلیون یورو تسهیلات به صورت ارزی برای این پروژه‌ها پیش بینی شده است گفت: ۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و حدود ۷ هزار میلیارد تومان نیز اعتبارات تملک دارایی تا به امروز برای این ۱۶۶ پروژه پیش بینی شده است.

وی تاکید کرد: البته مجدد ما در حال پیگیری هستیم، یک سری مطالبات دیگر را پیگیری کرده‌ایم تا بتوانیم تعداد مصوبات و پروژه‌های بیشتری را برای استان داشته باشیم.

کد خبر: 45811

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =