تکلیف حضور تماشاگران برای بازی با امارات مشخص شد

بعد از برگزاری دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران در برابر عراق با حضور تماشاگر عده‌ای آرزوی تکرار این ماجرا در روز دوازدهم بهمن در استادیوم آزادی برابر امارات را داشتند.

 به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، ستاد مبارزه با کرونا خود اعلام کرد دیدار ایران و امارات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد!

این‌ موضوع تعجب خیلی‌ها را به‌همراه داشت اما ستاد مبارزه با کرونا اعلام کرد به دلیل تشدید شیوع ویروس کرونا امیکرون چاره‌ای ندارند که دیدار ایران در برابر امارات را بدون حضور تماشاگر برگزار کنند.

البته نقدهایی هم به این تصمیم وارد شده و برخی‌ها گفته اند بازتاب حضور بانوان در استادیوم آزادی به‌هنگام برگزاری دیدار ایران در برابر عراق موجب اتخاذ این تصمیم شد که بنظر نمی رسد این قضاوت درستی باشد.

بعد از اعلام ستاد مبارزه با کرونا وزارت ورزش و جوانان تلاش کرد تا ستاد ملی مبارزه با کرونا را متقاعد کند که دیدار ایران در برابر امارات هم با حضور تماشاگر برگزار شود اما به‌نظر می‌رسد این تلاش نتیجه‌ای به‌دنبال نداشته  و خبر می‌رسد علاوه‌ بر دیدار ایران - امارات بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وزارت بهداشت به‌تازگی و با توجه به سرایت سریع ویروس کرونا امیکرون از شهروندان تقاضا کرده برای تزریق دز سوم واکسن هم اقدام کنند. خوشبختانه میزان مرگ‌ومیر ناشی از کرونا در ماه‌های اخیر و با پایان تزریق دوز دوم واکسن کاهش‌یافته اما در هفته‌های اخیر شیوع شیوع سریع ویروس کرونا امیکرون خیلی‌ها را مبتلا کرده و منجر به تعدد مراجعات به بیمارستان‌ها شده‌است.  

متأسفانه رنگ برخی از شهرهای ایران هم به نارنجی و قرمز تغییر پیدا کرده و در مورد بازگشایی دانشگاه‌ها و خیلی از مدارس در ترم دوم هم تردیدهایی وجود دارد.

کد خبر: 45357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =