پاداش جالب توجه فدراسیون فوتبال به بازیکنان تیم‌ملی

پاداش چهار برد متوالی تیم‌ملی در بازی‌های خارج از خانه پیش‌ از بازی با امارات به حساب شاگردان اسکوچیچ واریز شد.

 به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، بازیکنان تیم ملی که در اردوی قبلی تیم‌ملی در شهر صیدا با انتشار استوری نسبت‌ به عدم پرداخت پاداش پیروزی‌های متوالی معترض شده بودند، بعد از بازی با عراق پاداش چهار پیروزی متوالی در خارج از خانه را از فدراسیون فوتبال دریافت کردند.

گفته می‌شود مبلغ ۲۹ میلیارد تومان از سوی دولت به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی واریز شده‌است. مبلغی که به حساب بازیکنان ثابت تیم ملی واریز شده‌ ۷۰۰ میلیون تومان است‌، یعنی  هر برد تیم ملی نزدیک به ۱۷۵ ملیون تومان برای ملی‌پوشان پاداش بهمراه داشته است.

این در حالی است که از ۲۹ میلیارد تومان اختصاص‌یافته از سوی دولت برای بازیکنان و کادر فنی تیم‌ملی حتی یک ریال برای اعضای تدارکات، تیم پزشکی و تیم پشتیبانی واریز نشده‌ و همین موضوع ناراحتی آن‌ها را به‌همراه داشته‌است‌.

فدراسیون فوتبال پیش‌از این پاداش بازی نخست در برابر سوریه که در استادیوم آزادی برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملی پایان یافت را پرداخت کرد. به تساوی در برابر کره جنوبی در استادیوم آزادی پاداشی اختصاص پیدا نکرد و قرار است به‌زودی پاداش پیروزی در برابر عراق هم به ملی‌پوشان پرداخت شود. در فوتبال به همه اعضای تیم پاداش تعلق می‌گیرد.

البته پاداشی که بازیکن ثابت دریافت می‌کند و پاداشی که عضو تدارکات دریافت می‌کند فرق دارد اما در کمتر تیمی این‌چنین است که تنها بازیکنان و کادر فنی تیم پاداش بگیرند و اعضای تدارکات، تیم پزشکی و پشتیبانی از این پاداش بی‌بهره باشند.

گفتنی است در صورت پیروزی تیم‌ملی در سه بازی باقی‌مانده معادل همین پاداش یعنی ۷۰۰ میلیون تومان برای هر بازیکن در آینده نزدیک به حساب ملی‌پوشان واریز خواهد شد.

کد خبر: 45355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 16 =