«جناب عالی» به پلتفرم می‌رود یا سریال نوروزی شبکه سه می‌شود؟

مجموعه کمدی «جناب عالی» ساخته عادل تبریزی احتمالاً عید نوروز سر از تلویزیون یا یکی از پلتفرم‌ها درخواهد آورد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از تسنیم، سریال «جناب عالی» به کارگردانی عادل تبریزی، در قیطریه، تصویربرداری‌اش به پایان رسید. تدوین و مراحل فنی این مجموعه تلویزیونی به تازگی آغاز شده و امکان دارد سریالِ نوروزی شود. 

پیگیری‌های تسنیم نشان می‌دهد این مجموعه تامینی احتمالاً اولین سریالی باشد که در بسترِ نمایشی «تلوبیون» یا فیلم‌گردی و یا در دیگر پلتفرم‌های نمایش‌خانگی پخش شود یا از شبکه سه سیما روی آنتن برود. البته هنوز زمان دقیق پخش و شبکه پخش‌کننده مشخص نشده و در صورت تدوین نهایی و بازبینی حتماً سازندگان و دست‌اندرکاران امر به زمان و بسترِ پخش خواهند رسید و مشخص خواهد شد که این کمدی نمایشی سر از تلویزیون درخواهد آورد یا پلتفرم؟

این مجموعه تلویزیونی یک طنزِ جذاب و دلچسب است. البته فضای اجتماعی و انتقادی هم دارد؛ این سریال که فیلمبرداری خود را از اوایل آبان‌ماه در تهران آغاز کرده بود. «جنابِ عالی» سریالی کمدی - اجتماعی است که قرار است با نگاهی طنز به نقد سیستم‌ اداری کشور و مانع تراشی‌های بر سر انجام کارها بپردازد.

در این سریال پربازیگر، امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا بنفشه‌خواه، سروش طاهری، بلور کساییان، ایمان اسماعیل‌پور، محمد الهی، کیوان صباغ، رضا سخایی، میثم سجادی، امیر محاسبتی، جواد سلطانی، مصطفی پروین، ایمان راد وبا حضور بیتا سحرخیز و هنرمندی منوچهر آذری، ایفای نقش می‌کنند.

کد خبر: 44803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =