نقش نساجی هلال در امدادرسانی ها حیاتی است

دبیرکل جمعیت هلال احمر در جریان بازدید از صنایع نساجی هلال، نقش این مجموعه را در امدادرسانی ها حیاتی دانست و روند رو به رشد نساجی هلال را مثبت قلمداد کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا؛ یعقوب سلیمانی پس از بازدید از بخش های مختلف شرکت صنایع نساجی هلال گفت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین شبکه مردمی است که به هیچ وجه جنبه سیاسی ندارد. امروز پرسنل هلال احمر باید قدردان خود باشند زیرا در عرصه ای مقدس در حال خدمت به مردم هستند.

وی افزود: همکاران هلال احمر امروز همان نقشی را ایفا می کنند که رزمندگان در دفاع مقدس انجام می دادند. نقش صنایع نساجی هلال امروز حیاتی است زیرا امکانات اولیه برای متاثرین از حوادث و سوانح از طریق صنایع نساجی تامین می شود. امروز گرفتن دست محرومین و آسیب دیدگان یک کار بزرگ است که هلال احمر انجام می دهد و باید با قدرت در این مسیر گام برداشت.

دبیرکل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این که کارکنان هلال احمر در حوادث دست مردم را می گیرند و از آلام او می کاهند، یک اتفاق بزرگ است. خدمت بانوان در این عرصه بسیار ارزشمند است و جایگاه آن ها را ارج می نهیم. نقش مادران و زنان در حفظ انقلاب اسلامی همواره مهم بوده است. تعداد زیاد شهدا، جانبازان و مفقودین زن در جنگ نشانگر نقش این عزیزان در حفظ انقلاب است. این که امروز زنان در نساجی هلال تلاش می کنند تا اقلام امدادی تولید شده و در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد، یک عمل جهادی و ارزشمند است.

محمدرضا امیریان، مدیرعامل شرکت صنایع نساجی هلال در جریان بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر در خصوص اهم فعالیت های صنایع نساجی گفت: آسیب شناسی فعالیت های گذشته نساجی از اولین اقداماتی بود که در سال گذشته انجام شد و یکی از چالش های اصلی نیز تک مشتری بودن صنایع نساجی بود. امروز ۵۲ درصد فروش صنایع نساجی هلال به مشتریان دیگر است و ۴۸ درصد از محصولات در اختیار هلال احمر قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد: خط تولید لوله مبلی چادر در همین راستا از بهمن ماه آغاز به کار می کند. صنایع نساجی هلال با راه اندازی خطوط تولید توانسته در سال جاری سودآوری خود را نسبت به سال های گذشته افزایش دهد.

کد خبر: 44790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =