واحدهای تولیدی صنعتی رگهای حیاتی گردش چرخهای اقتصادی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در حاشیه برگزاری میز خدمت جهادی اداره کل تامین اجتماعی در شهر صنعتی رشت، از شرکتهای تولیدی صنعتی صامت تک خزر، پایامدرن و کاسپین دارو بازدید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حسین نژاد، مدیرکل تامین اجتماعی گیلان، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام پشتیبانی و مانع زدایی از تولید، اظهار داشت : واحدهای تولیدی صنعتی رگهای حیاتی گردش چرخهای اقتصادی و از ستونهای توسعه در این بخش بوده و کارفرمایان به منزله یکی از ارکان مثلث شرکای اجتماعی نقشی ارزنده در فضای تعاملاتی و پویایی سازمان تامین اجتماعی داشته و عملکرد آنها در کارآفرینی، سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: معتقد هستم تامین اجتماعی و کارفرمایان و در واقع واحدهای تولیدی بر یکدیگر اثرگذار بوده و هرچه حال صنعت و شرکتهای تولیدی بهتر باشد وضع سازمان، بیمه شدگان و بازنشستگان نیز از ثبات بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: اولین تبعات هرگونه مشکل در عرصه های تولیدی دامنگیر تامین اجتماعی خواهد بود و آثار هرگونه تنش و خلل در عملکرد این سازمان بر تمام حوزه های اجتماعی و اقتصادی کشور وارد میشود.

مهندس افشین رحیمی، رئیس انجمن کارآفرینان استان گیلان و مدیر شرکت صامت تک خزر (نیوساد) نیز در این دیدارها با قدردانی از رویکرد تامین اجتماعی و تعامل خوب با کارفرمایان، اظهار نمود: وقتی ادارات مختلف را با هم مقایسه میکنیم وجود قوانین شفاف تر، رضایتمندی بیشتر و همراهی در شرایط سخت با کارفرمایان به عنوان یک ویژگی در تامین اجتماعی ملموس و محسوس می باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این برنامه از شرکت های پایا مدرن و کاسپین دارو نیز بازدید و در نشست هایی با مدیران این مجموعه ها به تبادل نظر و بررسی مسائل بیمه ای آنان پرداخت.

کد خبر: 44783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =