بانک پاسارگاد در میان ۱۰۰ شرکت برتر ایران باز هم درخشید

بانک پاسارگاد در بیست‌وچهارمین دوره رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (IMI۱۰۰) که هرساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می‌شود موفق به کسب رتبه برتر در شاخص‌های ارزش افزوده و میزان دارایی‌ها شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، راحله شهرابی مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد با بیان اینکه مراسم معرفی شرکت‌های برتر ایران روز گذشته در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد؛ اظهارداشت: در این رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی شرکت‌ها را بر اساس ۳۳ شاخص کمی ارزیابی کرده و با توجه به نتایج به دست آمده، ضمن معرفی ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، از این شرکت‌ها در ۱۰ گروه صنعتی تجلیل به عمل ‌آورد.

براساس این خبر، بانک پاسارگاد ضمن کسب رتبه ۶ در شاخص میزان دارایی‌ها و رتبه ۸ در شاخص ارزش افزوده، موفق به کسب رتبه کلی ۱۲ در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران شد.

گفتنی است، سازمان ‌مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ به رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران پرداخته است و هرساله با فراهم نمودن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور تلاش می‌کند، فضای روشن‌تری از کسب‌وکار اقتصادی کشور را ارائه دهد.

فهرست رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران هم‌چنین به مدیران بنگاه‌های اقتصادی، سیاست‌گذاران و پژوهشگران، یاری می‌رساند تا شناخت و درک دقیق‌تری از مقیاس، ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ کشور به دست آورند.

لازم به ذکراست، ارزیابی شرکت‌های برتر ایران بر اساس شاخص‌هایی چون «اندازه و میزان رشد شرکت»، «سودآوری و عملکرد»، «بهره‌وری کل»، «میزان صادرات»، «میزان نقدینگی»، «وضعیت شاخص‌های بدهی» و «شاخص‌های بازار» انجام شده است.

کد خبر: 44772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =