نمایشگاه بهاره از ۲۶ بهمن در زنجان برگزار می شود

رئیس سازمان صمت زنجان گفت: نمایشگاه بهاره، نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک از ۲۶ بهمن با حضور تولیدکنندگان داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، ناصر فغفوری شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری زنجان، گفت :۲ گروه از کالاها در مرحله اول به صورت آزمایشی وارد این چرخه شدند، که مرحله دوم این طرح نیز از دی امسال اجرایی شده که کالاهایی نظیر لنت ترمز، فیلتر روغن، روغن موتور، مواد شوینده، محصولات سلولزی، سس، رب، کنسروها، ترشیجات و ماکارانی را شامل می‌شود.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی نیز مکلف هستند که قیمت تولیدکننده با احتساب ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده را بر روی کالاها درج کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه نمایشگاه بهاره ۲ سال است به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود، گفت: برپایی این رخداد به استان‌ها واگذار شده است.

فغفوری تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته نمایشگاه بهاره با مدیریت اتاق اصناف در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: همچنین از ۴ دی نیز کالاهایی مانند آب‌میوه، آب‌معدنی، ماءالشعیر، نوشابه گازدار، غذاساز، نوشیدنی‌ساز، چرخ‌گوشت و ماکروویو وارد این چرخه شده و حداکثر ضرایب سود برای فروشندگان نیز مشخص می‌شود و زنجان، اولین استانی است که این طرح را اجرا کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان تصریح کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته نمایشگاه بهاره با مدیریت اتاق اصناف در محل نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود و غرفه‌داران موظف‌ند قبل از آغاز به کار نمایشگاه نسبت به اخذ و درج قیمت کالاها اقدام کنند چون قیمت نمایشگاهی باید پایین‌تر از بیرون باشد.

فغفوری گفت: علاوه بر نمایشگاه بهاره، نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک از ۲۶ بهمن با حضور تولیدکنندگان داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: نمایشگاه بهاره، نمایشگاه عرضه مستقیم کیف، کفش و پوشاک از ۲۶ بهمن با حضور تولیدکنندگان داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان افزود: این نمایشگاه در قالب خرید شفاف برگزار می‌شود و مدیریت می‌شود تا کاهش قیمت در استان زنجان رخ دهد چرا که قیمت پوشاک در زنجان بالاتر از سایر استان‌ها است.

کد خبر: 44754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =