موتور جست‌وجوی بومی با ابتکار جوانان نخبه کشور توسعه داده شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ذره‌بین» یک موتور جست‌وجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه‌ای فراتر از جست‌وجویی عادی را برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس‌های های ایرانی داده بودم، می‌خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هموطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت همراه اول تولید شده و قابل استفاده است.

وی افزود: «ذره‌بین» یک موتور جست‌وجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه‌ای فراتر از جست‌وجویی عادی را برای کاربران فراهم می‌کند.

زارع‌پور تاکید کرد: ذره‌بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل از طریق فراجست‌وجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که وبگردی در اینترنت را بهبود می‌بخشد.

وی تاکید کرد: این موتور جس‌وتجو دسترسی کاربران به انواع محتواهای ویدئویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه‌های اجتماعی را به راحتی امکانپذیر می‌کند. حتی بخش «آوا» در ذره‌بین انواع محتواها از موسیقی و پادکست گرفته تا مداحی و کتاب‌های صوتی را بدون نیاز به دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مشابه آن در موتور جست‌وجوی گوگل هم وجود ندارد.

وزیر ارتباطات خاطرنشان‌کرد: جست‌وجو و دسترسی سریع به فروشگاه‌های اینترنتی، اطلاع از بازار ملک و خودرو، طلا و غیره از دیگر ویژگی‌های ذره‌بین است.

زارع‌پور گفت: علاوه بر امکانات مناسب ذره بین، استفاده از این موتور جست‌وجو مزیت‌های ترافیکی مثل ترافیک رایگان در قالب بسته اینترنتی و اینترنت نیم‌بها را هم دارد.

وی افزود: ارائه پاسخ‌های هوشمند، امکان جست‌وجو و گشت‌وگذار در محتوای شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، دسترسی به خدمات تصویری، متنی و ویدئوییِ داخلی و خارجی از دیگر امکانات این موتور جست‌وجوی ایرانی است. امتحان کنید و نظرتان را برایم بفرستید.

کد خبر: 44746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =