دختران تیم ملی فوتبال کرونایی شدند

۴ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران در هند مبتلا به کرونا شدند.

به گزارش آتیه آنلاین، مسابقات جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از هفته گذشته به میزبانی کشور هند آغاز شده است. مسابقاتی که در چند روز اخیر به شدت درگیر ویروس کرونا شده و برگزاری مسابقات را با مشکلات متعددی مواجه کرده است. در ادامه شیوع این ویروس در بین بازیکنان و نفرات شرکت کننده، این بار ۴ بازیکن تیم ملی فوتبال زنان ایران نیز مبتلا به کرونا شدند. تست کرونای ۴ دختر ملی پوش ایران مثبت اعلام شده است و این بازیکنان باید قرنطینه شوند و اجازه خروج از هتل محل اقامت خود را نخواهند داشت. 

پیش از این تیم ملی زنان هند به دلیل ابتلای تعداد زیادی از نفرات این تیم به ویروس کرونا از ادامه مسابقات بازماندند و حالا به نظر می‌رسد تیم‌ها و بازیکنان دیگر کشورها نیز با این مشکل مواجه شده‌اند. 

دختران تیم ملی فوتبال ایران تا کنون دو مسابقه در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا برگزار کردند که در این مسابقات ابتدا مقابل تیم ملی هند به تساوی بدون گل دست پیدا کردند و سپس در دیدار با تیم ملی زنان چین با حساب ۷ بر صفر تن به شکست دادند. بازی بعدی تیم ملی زنان ایران در این مسابقات مقابل تیم ملی چین تایپه برگزار خواهد شد که برگزاری آن منوط به این است که تعداد نفرات کرونایی دو تیم از حد نصاب بیشتر نشود.  

کد خبر: 44724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =