دستگیری اشرار بهارآباد اردبیل در کمترین زمان

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با اشراف اطلاعاتی و ورود دادستان، اشرار مسلح بهارآباد در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، سید عبدالله طباطبایی اظهار کرد: ساعاتی پیش اشرار مسلح در محله بهارآباد اقدام به ایجاد ناامنی و خسارت کرده بودند که عوامل این درگیری مسلحانه با ورود سریع دستگاه قضائی در کمترین زمان ممکن دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر به رغم تجمع فراوان، منطقه بهارآباد به حالت عادی باز گشته است، تصریح کرد: با مداخله به موقع نیروهای انتظامی و دادستانی درگیری خاتمه یافت و ۲۰ نفر از عوامل نیز دستگیر شدند که پیش‌بینی می‌کنیم تعداد دستگیرشدگان تا ۸۰ نفر افزایش یابد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با بیان اینکه در ساعات آینده احتمال افزایش دستگیرشدگان وجود دارد، گفت: پس از تکمیل اطلاعات این درگیری، رسانه‌های جمعی استان را در جریان آخرین اخبار قرار خواهیم داد.

طباطبایی با تاکید بر اینکه در راستای تأمین نظم و امنیت استان هیچ‌گونه اغماض و چشم‌پوشی نخواهیم داشت، افزود: اشرار مسلح دستگیر شده به سزای اعمال خود خواهند رسید تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

وی تلاش نیروی انتظامی و ورود به موقع دستگاه قضائی را در این موضوع مهم و قابل ستایش اعلام کرد و ادامه داد: دستگاه قضای استان اردبیل با هیچ فرد و گروهی در زمینه آرامش و امنیت استان معامله نخواهد کرد.

کد خبر: 44710

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 5 =