حضور تماشاگران در بازی با عراق قطعی نیست

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور تماشاگران در بازی با عراق گفت: ما منتظر ابلاغ رسمی هستیم؛ امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

به گزارش آتیه آنلاین،  حسین شریفی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره زمان بلیت فروشی و نحوه حضور تماشاگران در بازی تیم‌های ایران و عراق در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: هر وقت این موضوع قطعی بشود از طریق مراجع ذی‌صلاح اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

وی در ادامه به مسجل نشدن حضور تماشاگران اشاره کرد و گفت: ما منتظر ابلاغ رسمی هستیم. امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین اظهارداشت: فدراسیون فوتبال آمادگی خودش را پیش‌تر اعلام کرده است تا بتواند جشن صعود را در حضور تماشاگران برگزار کند. به محض اینکه این اتفاق قطعی شود اطلاع‌رسانی می شود.

ما در آستانه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ هستیم. هماهنگی‌ها با محوریت وزارت ورزش و جوانان در حال صورت گرفتن است. از حمید سجادی به عنوان مقام عالی وزارت ورزش تشکر می‌کنم. می‌خواهیم به شکل سراسری جشن ملی صعود را برگزار کنیم. این مساله به تقویت اتحاد ایرانی ها کمک می‌کند. این جشن برای اولین بار در تمام کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تیم ملی فوتبال ایران در بازی پنجشنبه نتیجه مطلوب را به دست بیاورد تا ارزان‌ترین و سریع‌ترین صعود را جشن بگیریم. وزارت ورزش و جوانان به گونه‌ای این جشن را طراحی کرده تا در تمامی شهرستان‌ها این اتفاق رخ بدهد تا همه مردم ایران در آن سهیم باشند.

تیم ملی فوتبال ایران در هفته‌های هفتم و هشتم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به ترتیب طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و امارات برود. یک برد مقابل عراق مجوز حضور شاگردان دراگان اسکوچیچ در جام جهانی را امضا می‌کند.

کد خبر: 44657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =