ارتقای کمی و کیفی ورزش کارگری دنبال می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در آیین افتتاح پنجمین المپیاد ورزشی بانوان کارگر سراسر کشور در تبریز از ارتقای کمی و کیفی ورزش کارگری خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "محمد چکشیان"  گفت: نیروی تولید ورزشکار زمینه‌ساز ارتقای بهره وری و رشد تولید می‌شود.

وی، نقش و جایگاه بانوان کارگر و ورزشکار را به دلیل تربیت نسل آینده بسیار پررنگ‌ دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ورزش کارگری به دلیل ارتباط با نیروی انسانی مؤثر در تولید کشور، اهمیت بسیار زیادی دارد چرا که ورزش یکی از عوامل نشاط وانگیزه  به شمار می رود.

چکشیان خاطرنشان کرد: رشد انسان، مهم‌ترین هدف اقدامات فرهنگی و ورزشی است.

وی اشاره کرد: وقتی در مورد زنان کارگر صحبت می‌کنیم با قشری روبه‌ رو هستیم که علاوه بر فعالیت در عرصه تولید، نقش مستقیم در تربیت نسل آینده دارند و از مهم‌ترین عوامل تحقق اهداف تبیین شده در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: به دنبال ارتقای کمی و کیفی ورزش در جامعه کار و تولید هستیم تا بتوانیم قشر بیشتری از جامعه کارگری را در فعالیت‌های ورزشی مشارکت دهیم و نشاط و بهره‌وری را در این بخش مهم از جامعه ایجاد کنیم.

کد خبر: 44656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =