تمرکز و توجه ویژه سیاست‌های رفاهی بر مادران شاغل باشد

عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه رفاهی تاکید بر این است که مادران شاغل باید از امکانات بیشتری برخوردار باشند.

به گزارش آتیه آنلاین،  حجت الله عبدالملکی، امروز (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر اظهار داشت: در حوزه رفاه و تامین اجتماعی تاکید دولت سیزدهم بر این است که بیشترین موارد رفاهی در اختیار مادران شاغل قرار گیرد.  

عبدالملکی افزود: در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعیت قابل ملاحظه ای از همکاران خواهر را در سطوح مختلف داریم که در حال فعالیت و خدمت رسانی هستند.  

وی ادامه داد: در جامعه مخاطبان این وزارتخانه نیز نیمی از جمعیت ۶۵ میلیون نفری مورد نظر، بانوان هستند که باید در سیاستگذاری ها مورد توجه باشند.  

وی گفت: در جامعه مدرن امروزی شان زن آنگونه که یابد مورد توجه نبوده است و بشر در دوره تمدن جدید این جایگاه را نادیده گرفته است.

وزیر کار تصریح کرد: جوهره وجودی زن به عنوان موجودی مقدس به قدر لازم مورد تمرکز قرار نگرفته است و اعتقاد من بر این است که شان و کرامت جنس زن از مردان قابلیت توجه بیشتر دارد.

عبدالملکی افزود: مادر تا لحظه آخر زندگی فرزند در واقع دلسوزترین است و آرزو داریم روزی بیاید که زن، مادر و همسر با کرامت مورد نظر پیامبر مواجه باشند.  

وی اضافه کرد: در حوزه انتصابات وزارت کار باید از خواهران توانمند و انقلابی در رده های مدیریتی بهره مند شویم و در حوزه رفاهی نیز تاکید بر این است که مادران شاغل باید از امکانات بیشتری برخوردار باشند.  

به گزارش آتیه آنلاین، مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر، امروز (دوشنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از بانوان در محل وزارت کار برگزار شد.

همچنین در این مراسم از طرف عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از زنان برگزیده فعال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  بانوان برگزیده کارآفرین به عنوان مادران نمونه و عصمت احمدیان، مادران شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 44621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =