۱۹ نفر در حوادث اصفهان مصدوم و راهی بیمارستان شدند

 وقوع حوادث رانندگی و مسمومیت با منوکسیدکربن در ۲ روز گذشته در اصفهان ۱۹ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در محور نایین به اردستان کیلومتر ۳۵ اردستان، عصر روز گذشته به اورژانس ۱۱۵ اعلام و یک واحد آمبولانس از اورژانس و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: در این حادثه پنج تن شامل ۲ مرد، یک زن و ۲ کودک مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر ۴۳ هزار نفر در فاصله ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

وی درباره حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن در درچه در روز یکشنبه نیز اظهار داشت: در این حادثه ۲ پسر  ۱۷ و ۱۹ ساله به دلیل وجود مشکل در بخاری گازی مسموم و به بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر منتقل شدند.

دُرچِه شهری از توابع بخش مرکزی شهرستان خمینی‌شهر است و در ۱۲ کیلومتری مرکز شهر اصفهان قرار دارد.  

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصریح کرد: یک مرد و یک زن در خیابان شمس آبادی شهر اصفهان به دلیل استفاده از ذغال برای گرم کردن اتاق دچار مسمومیت تنفسی با گاز منوکسیدکربن شده و توسط واحد امدادی اورژانس به بیمارستان عیسی بن مریم منتقل شدند.

وی همچنین از مسمومیت ۲ مرد ۲۵ و ۳۸ ساله در نکوآباد مبارکه با منوکسیدکربن خبر داد و اضافه کرد: این افراد برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان محمدرسول الله(ص) مبارکه منتقل شدند.

عابدی درباره یک مورد مسمومیت با منوکسیدکربن در خیابان باهنر اصفهان تصریح کرد: علت بروز این حادثه احتمال اختلال در عملکرد پکیج عنوان شده است و در جریان این حادثه سه نفر شامل یک زن، یک مرد و یک پسر نوجوان مسموم و به بیمارستان‌های امین و خورشید منتقل شدند.

وی بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در اتوبان اصفهان به کاشان در سه راهی اردستان-کاشان- اصفهان به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و سه آمبولانس از این مدیریت و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان افزود: در این سانحه رانندگی پنج نفر شامل یک مرد ۸۱ ساله و سه زن ۱۷، ۴۳ و ۷۰ ساله و دختر ۸ ساله مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان خاتم الانبیا نطنز منتقل شدند.

شهرستان کاشان در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.  

در ادامه سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انحراف و برخورد پژو پارس با تیر برق خبر داد.

سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران افزود: در ساعت ۱۵ و ۱۸ دقیقه روز گذشته یک مورد حادثه تصادف سواری پژو پارس واقع در خیابان قدس به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری  اصفهان اعلام و تیم امداد و نجات ایستگاه شماره ۸ از خیابان آتشگاه به محل اتفاق اعزام شدند و محل را ایمن‌سازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مجاز می‌تواند از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری کند.

کد خبر: 44597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =