حمایت‌های تامین اجتماعی در خصوص زنان دیده شده است

معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: حمایت از نقش زنان در قالب تضمین های تامین اجتماعی و بازنشستگی و حقوق زنان در جامعه دیده شده است.

به گزارش آتیه آنلاین، انسیه خزعلی، معاون امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر گفت: حمایت از نقش زنان در قالب تضمین های تامین اجتماعی و بازنشستگی و حقوق زنان در جامعه دیده شده و وظیفه شورای عالی انقلاب فرهنگی تبیین حمایت های مختلف از زنان در جامعه است.

وی اظهار داشت: زنان نشان داده اند که اگر موقعیت را مناسب بدانند و اگر جامعه این امکان را به آنان بدهد به بهترین وجه امکان درخشش در جامعه وجود دارد.

خزعلی افزود: مشوق های خانواده و در راس آنها شخص مادر در قوانین مصوب دیده شده است و مجموعه ای از قوانین و مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در حمایت از زنان شکل گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان سه قوه باید برنامه ها و سیاست های مختلف در راستای احقاق حقوق زنان در جامعه را عملیاتی کنند که البته در این راستا اقدامات بسیار قابل تاملی صورت گرفته است.  

خزعلی ابراز امیدواری کرد که با سیاست ها و قوانین و مصوبات مورد نیاز زنان، جامعه به جای بهتری برای بانوان تبدیل شود.  

معاون رییس‌جمهوری در امور زنان و خانواده همچنین گفت: قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده»برای همه عرصه های زندگی زنان و جزو سیاست‌های تشویقی است که به نقش زنان بر می‌گردد. 

به گزارش آتیه آنلاین، مراسم بزرگداشت مقام زن و روز مادر، امروز (دوشنبه) با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و جمعی از بانوان در محل وزارت کار برگزار شد.

همچنین در این مراسم از طرف عبدالملکی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و خزعلی، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از زنان برگزیده فعال در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  بانوان برگزیده کارآفرین به عنوان مادران نمونه و عصمت احمدیان، مادران شهیدان ابراهیم و اسماعیل فرجوانی تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 44589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =