یاس دشمنان نشانه آمادگی کامل نیروهای مسلح است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت که دشمن از تحرک نظامی علیه جمهوری اسلامی مأیوس شده و این یأس و عقب‌نشینی دشمنان محصول آمادگی و توان بالای رزمی و معنوی نیروهای مسلح و رزمندگان کشور است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار "محمد پاکپور" شامگاه یکشنبه در آیین معارفه فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، افزود: دشمنان نظام اسلامی و گروهک های تروریستی در مرزها و فرامرزها اهداف و توطئه های زیادی علیه کشور در سر داشتند که به لطف الهی و همت و مجاهدت رزمندگانی همچون رزمندگان استان همدان در اهداف خود ناکام مانده و شر دشمنان از سر مردم و کشورمان کوتاه شد.

وی اظهار داشت: رزمندگان و مرزبانان سپاه پاسداران در بدترین شرایط اقلیمی با فداکاری و ایستادگی خود امنیت مرزها را تضمین کردند و امروز امنیت در عمق مرکزی کشور مدیون ایستادگی همین ایثارگران و رزمندگان فداکار است.

سردار پاکپور، حفظ و ارتقای آمادگی های رزمی و معنوی در بین نیروها را دستور کار فرماندهان و مدیران در همه سطوح سپاه دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: آمادگی و روحیه معنوی اهمیت بالاتری نسبت به آمادگی رزمی دارد چرا که پیروزی های نظام  اسلامی در مواجهه با دشمنان از روحیه معنوی و ایمان قلبی مردم و نیروهای مسلح نشأت می گیرد.

سردار پاکپور اظهار داشت: یگان ها هم اینک در وضعیت مناسبی هستند اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم بنابراین باید در جهت تحقق فرامین و توقعات فرماندهی معظم کل قوا دقت و تلاش شود.

سردار "ولی بهاریان" فرمانده سابق تیپ انصارالحسین(ع) همدان نیز در این آیین با ارائه گزارشی از دوران مسئولیت خود در این یگان، گفت: مأموریت دفاع از حرم و مبارزه با داعش در جبهه مقاومت اسلامی، تأمین امنیت منطقه مرزی و همچنین کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه از مهم‌ترین مأموریت های این یگان در سال های اخیر بود.

به گفته وی، کسب رتبه اول جشنوراه مالک اشتر سپاه در ۲ سال، کسب عنوان موفق ترین یگان مردم پایه در سطح سپاه و رتبه دوم نظام آراستگی از جمله نشانه های عملکرد موفق این یگان در این سالهاست.

در این آیین سرهنگ پاسدار علی والی راستی به عنوان فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین(ع) استان همدان و سرهنگ پاسدار اکبر کاظمی علوم نیز به عنوان جانشین فرماندهی این تیپ معرفی شدند.

همچنین از خدمات سردار ولی بهاریان فرمانده سابق تیپ ۳۲ نیز تقدیر و تشکر کرد.

سردار بهاریان به عنوان جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان منصوب شده است.

کد خبر: 44568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 9 =