بازیکنان ما از قفس آزاد شده‌اند!

مسئول کادرفنی تیم قشقایی پس از نمایش نه‌چندان‌جالب و شکست خانگی در هفته پانزدهم عنوان کرد که بازیکنانش تازه از قفس آزاد شده و نوید روزهای خوبی را می‌دهند.

به گزارش آتیه‌انلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، تیم فوتبال قشقایی شیراز در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور در حالی مقابل نماینده استان لرستان تن به شکست خانگی داد که طبق آمار، نمایش قابل قبولی هم انجام نداد.

این تیم عصر روز یکشنبه ۳ سوم بهمن ماه در ورزشگاه حافظیه میزبان خیبر خرم آباد بود. این مسابقه در نیمه نخست بسیار سرد و کسل کننده دنبال شد. تنها موقعیت تیم قشقایی در دقیقه ۲۵ با حرکت محمد عابدی رقم خورد و در ادامه تیم خیبر هم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه میزبان انجام داد اما تلاش هیچ یک از دو تیم نتیجه نداد.

در نیمه دوم شرایط بازی به طور کلی تغییر کرد و تیم خیبر خرم آباد تسلط کاملی بر میزبان پیدا کرد. این تیم خیلی زود در دقیقه ششم این نیمه روی یک ضربه کرنر با ضربه سر فرزاد محمدی به گل رسید و در ادامه نیز دو موقعیت جدی روی دروازه قشقایی ایجاد کرد که از دست رفت. در سوی مقابل، قشقایی توان چندانی برای حمله به دروازه حریف از خود نشان نداد و تنها یک بار در در دقیقه ۹۱ به نزدیکی های دروازه خیبر رسید که این فرصت هم با تعلل مهاجمان این تیم از دست رفت. در مجموع ۹۰ دقیقه تیم قشقایی ۲ موقعیت جدی گلزنی ایجاد کرد و تیم خیبر صاحب ۴ موقعیت گلزنی شد.

در نهایت بازی با یک گل به سود شاگردان عبداله ویسی به پایان رسید. این  پنجمین شکست قشقایی در شش بازی اخیر بود.

در کنفرانس خبری پس از این دیدار، ابتدا عبداله ویسی به سالن کنفرانس آمد و خیلی کوتاه به سوالات پاسخ داد. وی ابتدا پذیرفت که تیمش در نیمه اول بازی خوبی ارائه نداده و در ادامه گفت : نمی دانم چه شد که در نیمه دوم تیم قشقایی نتوانست بازی خوبی ارائه دهد و بازی را واگذار کرد.

او در پاسخ به سئوالاتی در خصوص نگاه تیمش به صعود، داوری این مسابقه و قرار ندادن آرش افشین در ترکیب اصلی اظهار داشت : درست است که ما در بین مدعیان قرار داریم اما این برای صعود کافی نیست و باید تلاش زیادی کنیم تا در پایان لیگ، یکی از تیم های صعود کننده باشیم.

وی درباره داوری مسابقه گفت : زمانی که در لیگ برتر بازی می کردیم و داوران با تجربه تر بودند، به خودم اجازه نمی دادم در خصوص آنها صحبت کنم. حالا که داوران جوان تر هستند،  ما مربیان نباید در کنار زمین، آنها را  تحت تاثیر قرار دهیم تا منجر به اشتباه شود.

سرمربی تیم خیبر در مورد نیمکت نشینی سرشناس ترین مهره تیمش که در نیمه دوم به بازی آمد، گفت : آرش افشین مصدوم بود و تازه به ترکیب تیم اضافه شده. قطعا در صورتی که بهبود یابد می تواند به تیم کمک کند اما دلیل این که از او در نیمه دوم استفاده کردیم، آماده نبودن وی بود.

در ادامه یکی از کمک مربیان قشقایی به سالن کنفرانس آمد. رشید طهماسبی که در سال های اخیر همواره به عنوان گزینه جانشین مربیان برکنار شده یا مستعفی، مربی موقت قشقایی لقب گرفته، از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد!

وی ابتدا از کادر فنی تیم تشکر کرد که در شرایط بحرانی، روی مسائل روحی روانی کار کرده اند و بازیکنان را برای بازی آماده کرده اند. وی افزود : بچه ها خیلی خوب جنگیدند، چون می خواستند بازی را ببرند اما فوتبال است و روی یک اشتباه گل خوردیم. امروز سوار بازی بودیم و می توانستیم در نیمه اول و شروع نیمه دوم به تیم خیبر گل بزنیم اما نشد.

طهماسبی گفت : امیدواریم این همدلی که در تیم به وجود آمده، حفظ شود. اگر قرار است سرمربی به تیم اضافه شود یا خودمان کار را ادامه بدهیم، اما وظیفه داریم که در هر صورت این روند را ادامه بدهیم. وقتی بحران گریبانگیر تیم می شود، قطعا کار برای همه سخت می شود اما نمایش امروز ما نوید بخش روزهای خوب است.

وی در پاسخ به سئوال ایسنا در خصوص نمایش ضعیف قشقایی در فاز تهاجمی پس از دریافت گل، اظهار داشت : طبیعی است، چون تیم بحران زده بوده است. انگار بچه های ما پیش از این در یک قفس قرار گرفته بودند. آنها دوست داشتند خودشان را نشان بدهند اما نمی توانستند از خلاقیتشان استفاده کنند. اما امروز درِ قفس باز بود و بچه ها خیلی خوب بازی کردند. فقط نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم.

تیم قشقایی شیراز در هفته شانزدهم رقابت ها روز هشتم بهمن ماه در قزوین به مصاف شمس آذر این شهر می رود.

کد خبر: 44567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =