پس از بازی با نساجی، همه چیز را خواهم گفت

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز با بیان اینکه پس از بازی با تیم نساجی مازندران همه چیز را خواهم گفت، اظهار داشت: اینکه می گویند در اول فصل همه شرایط برای تیم فراهم بوده است اصلا اینگونه نیست.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اصفر کلانتری شامگاه یکشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی با نساجی مازندران در شیراز افزود: اینکه می گویند ما بازیکنان میلیاردی گرفته ایم  این امر  واقعیت ندارد و رقم قرارداد تمام بازیکنان ما زیر این قیمت و کمتر از ۹۰۰ میلیون تومان است. 

وی با اظهاراینکه هم اینک برای تقویت تیم در نیم‌فصل دوم، هشت بازیکن مورد نظر داریم افزود:  باید برای خرید بازیکن واقعیت را در نظر داشته باشیم و اگر بتوانیم برای پست های مورد نظر سه تا چهار بازیکن بگیریم خیلی خوب است.

سرمربی تیم فجر اضافه کرد: اگر بخواهیم به مانند اول فصل در بازار نقل و انتقال شرکت کنیم نمی توان نمره قبولی گرفت اما اگر شرایط مالی تغییر کند می توانیم بازیکنان مورد نیاز را جذب کنیم.

کلانتری افزود: از برخی افراد خواستم یک دور همی برای بازیکنان داشته باشند زیر بار نرفتند.

وی گفت: به دنبال پول نیستم و با تمام وجود برای سر بلندی تیم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد و باید بگویم در هفته گذشته چندین حاشیه را از تیم دور کردم تا بازیکنان آسیب نبینند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در کنفرانس خبری شرکت نکرد

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران در حالی که خبرنگاران در سالن کنفرانس خبری ورزشگاه حافظیه شیراز منتظر انجام مصاحبه با او بودند، اما وی در این مکان حاضر نشد.

در حالی که تیم نساجی مازندران ساعت ۱۵ یکشنبه در هتل چمران شیراز مستقر شده بودند، برخی دست اندرکاران این تیم گفتند پرواز آنها با تاخیر صورت گرفته که بررسی‌ها نشان داد، اینگونه نبوده است.   

دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و نساجی مازندران از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال برتر دوشنبه چهارم بهمن ماه در ساعت ۱۵ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اینک در جدول رده بندی تیم نساجی مازندران با ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول است و تیم فجر هم با ۱۲ امتیاز، چهاردهم است.

در رقابت های فوتبال برتر ایران ۱۶ تیم شرکت دارند پس از انجام ۳۰ بازی تیم قهرمان مشخص خواهد شد و دو تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

تیم نفت مسجد سلیمان و پدیده مشهد در انتهای جدول قرار دارند.

کد خبر: 44540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =