بررسی برنامه‌های وزارت کشور برای حمایت از اقشار ضعیف جامعه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بررسی اقدامات وزارت کشور برای تامین کارهای مورد نیاز و حمایت از اقشار ضعیف جامعه در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی با وزیر کشور گفت: این جلسه با حضور وزیر کشور جهت بررسی برنامه ریزی های صورت گرفته برای تامین نیازهای اساسی کشور در ماه های آخر سال تشکیل شد.

وی توضیح داد: با توجه به اینکه در ماه‌های منتهی به پایان سال قرار داریم باید به نیازمندی‌های مردم به‌ویژه کالاهای ضروری توجه شده و از وارد شدن فشار به اقشار ضعیف جامعه و دهک‌های پایین جلوگیری شود. این موارد در جلسه با وزیر کشور بیان شد.

عباس زاده مشکینی خاطرنشان کرد: در این جلسه تاکید شد که باید اقدامات لازم برای تامین نیازهای مردم به خصوص اقشار  آسیب پذیر جامعه انجام شود. نمایندگان نیز بر لزوم حمایت ازاشخاص ضعیف جامعه تاکید کردند و اینکه نباید اقشار فرودست جامعه برای تأمین هزینه‌های زندگی با مشکل روبرو شوند.

وی در پایان اظهار کرد: مجلس باید اطمینان داشته باشد که مدیریت اقتصادی کشور از مسیری طی می‌شود که به اقشار فرودست جامعه فشار نمی‌آید. وزیر کشور و اطمینانِ لازم را به کمیسیون امنیت ملی داد که از دهک‌های پایین جامعه حمایت می شود.

کد خبر: 44539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =