پیروزی سخت تیم ملی هندبال مقابل عراق

تیم ملی هندبال مردان ایران اولین مسابقه از مرحله دوم رقابت های قهرمانی آسیا را با برتری برابر تیم عراق پشت سر گذاشت.

به گزارش آتیه آنلاین،  بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۶ تیم از ۲۸ دی ماه در دمام عربستان آغاز شده است. تیم هندبال کشورمان با کسب سه پیروزی در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین راهی دور دوم این رویداد شد.

شاگردان مانوئل فرناندز اسپانیایی در دور دوم در گروه دوم با تیم های کویت، عراق و بحرین هم گروه هستند. در اولین رقابت این مرحله هندبالیست های ایران در حالی برابر تیم عراق مسابقه دادند که این مسابقه با چند ساعت تعجیل به ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه دوم بهمن ماه موکول شد.

در نیمه اول این دیدار، هندبالیست های کشورمان ۱۶ بر ۱۲ توانستند بر تیم عراق پیروز شوند اما در نیمه دوم این تیم مقابل بود که تفاوت گل ها را به حداقل رساند و کار را برای تیم ایران سخت کرد به طوری که در دقایق آخر با اختلاف تنها یک گل از ایران عقب بود. در نهایت تیم ایران در یک بازی نفس گیر و سخت توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۵ پیروز این میدان شود.

برنامه تیم ایران در ادامه مرحله دوم به این ترتیب است:

ایران – کویت دوشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۴:۳۰

ایران – بحرین چهارشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۸:۳۰

بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان- سوئد از ۲۸ دی الی ۱۱ بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می شود و ۵ تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

کد خبر: 44403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 4 =