استان بوشهر در دیماه یک فوتی کرونایی داشته است

 استاندار بوشهر تعداد فوتی‌های کرونایی استان در دیماه امسال را یک نفر عنوان کرد و گفت: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی‌های کرونایی در استان بوده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: سویه امیکرون در سطح دنیا در حال گسترش است و در کشورهای همسایه ما هم شیوع گسترده‌ای پیدا کرده است.

وی اضافه کرد: ارزیابی که از وضعیت کشور صورت گرفته بیانگر گسترش این سویه کرونا در سطح کشور است و در استان بوشهر نیز همین‌طور است و نسبت به هفته‌های قبل درگیری‌های استان در این بیماری بیشتر شده است.

استاندار بوشهر اقدامات پیشگیری از کرونا در استان را ضروری دانست و ادامه داد: باید از پیشرفت این بیماری جلوگیری کنیم و مردم نقش مهم و اساسی در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه مردم باید واکسیناسیون را جدی بگیرند و در سریع‌ترین زمیان اقدام کنند افزود: همه واکسن‌ها در استان موجود است و مردم نسبت به دوزهای دوم و سوم اقدام کنند تا شاهد کاهش بستری‌ها و مرگ و میر ناشی از کرونا باشیم.

محمدی‌زاده تعداد فوتی‌های کرونایی استان بوشهر در دیماه امسال را یک نفر عنوان کرد و گفت: اقدامات بهداشتی و واکسیناسیون مهمترین عامل در کاهش فوتی‌های کرونایی در استان بوده است.

وی رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک را عاملی مهم برای جلوگیری از انتقال بیماری دانست و بیان کرد: باید از برگزاری تجمعات پیشگیری شود تا شاهد گسترش بیماری نباشیم.

استاندار بوشهر اضافه کرد: مراسم ختم اموات ممنوع شده و از همه افراد می‌خواهیم که از برگزاری این برنامه‌ها پرهیز کنند و دیگر برنامه‌ها نیز در فضای باز برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در استان بوشهر ۱۲۰ هزار نفر فاقد بیمه درمانی هستند، اظهار داشت: این موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های فراوانی به این افراد وارد شود که بیمه سلامت را مأمور کردیم این افراد را فراخوانده و تحت پوشش بیمه قرار دهد.

محمدی‌زاده تاکید کرد: افرادی که فاقد بیمه هستند با مراجعه به بیمه سلامت خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند.

کد خبر: 44381

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =