برق ۷۵ روستای لرستان وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: به دلیل بارش برف و باران شدید، برق ۷۷ روستای استان قطع شده بود که با اقدامات صورت گرفته برق ۷۵ روستا تا کنون وصل شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، فریدون خودنیا شامگاه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: بارش برف و باران شدید در روز گذشته در استان، باعث قطع برق ۷۷ روستا شد که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق لرستان در کمترین زمان ممکن این روستاها برق دار و تلاش برای رفع خاموشی دو روستای دیگر همچنان ادامه دارد.

وی عنوان کرد: بارش برف و باران سنگین در روز گذشته باعث قطع برق ۷۷ روستا در سطح استان شامل شهرستان الیگودرز با ۵۱ روستا و هزار و ۱۰۰ خانوار، خرم‌آباد با ۱۵ روستا و ۴۵۰ خانوار، بروجرد با ۱۱ روستا و ۴۰۰ خانوار شده بود که با تلاش جهادی نیروهای شرکت توزیع برق استان تا نیمه‌های شب روز پنجشنبه ۳۰ دی ماه، ۳۷ روستا برق دار و ۴۰ روستا به علت عدم راه دسترسی از صبح روز جمعه یک بهمن ماه با همکاری اداره راهداری برای برق دار شدن آنها اقدام شد که تا زمان تهیه گزارش برق ۳۸ روستای دیگر وصل و در مجموع ۷۵ روستا در کمترین زمان ممکن برق دار شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: برای اجرای این مهم ۱۴ اکیپ نیروی انسانی در سه شهرستان خرم آباد، بروجرد و الیگودرز و در شرایط جوی نامساعد فعالیت داشتند که در برخی موارد همکاران مجبور بودن با طی کردن مسافت‌های طولانی به صورت پیاده خدمات رسانی کنند.

خودنیا افزود: با توجه به شدت بارش برف و عدم راه دسترسی در روستاهای صعب العبور، همچنان روستاهای «وارک» خرم آباد و «قلعه آبسرده» بروجرد در خاموشی به سر می‌برند که نیروهای شرکت توزیع آماده‌اند در صورت باز شدن راه دسترسی، برای رفع خاموشی اقدام کنند.

وی بیان داشت: با توجه به کولاک‌های پس از بارش برف، برودت هوا و یخ زدگی سطح معبرها، نیروهای شرکت توزیع نیروی برق لرستان همچنان در حالت آماده باش بوده و به صورت جهادی در خدمت هم استانی‌ها عزیز هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تاکید کرد: از هم استانی‌های عزیز انتظار می‌رود در این روزهای سرد که فرزندان شما در شرکت توزیع پنجه در پنجه برف و کولاک قرار داده و روشنایی بخش منازل شما هستند، با مصرف بهینه برق و گاز، صنعت‌های برق و گاز را در تأمین مطمئن انرژی یاری کنند.

کد خبر: 44351

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =