آغاز ثبت‌نام اشتراک‌ ماهنامه ویژه نابینایان

مدیرمسوول ماهنامه «نسل مانا» گفت: متقاضیان نابینا از امروز دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ می‌توانند با برقراری تماس با انجمن نابینایان ایران برای اشتراک فردی ماهنامه اقدام کنند.

امیر سرمدی‌ در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین ابراز امیدواری کرد: علاوه بر سازمان‌ها، نسخه‌های فردی به خط بریل از اسفند ماه سال جاری یا نهایتا از ابتدای سال آینده، به آدرس محل سکونت متقاضیان نابینا ارسال شود. وی این مژده را نیز به مخاطبان نسل مانا داد که از روز شنبه دوم بهمن‌ماه می‌توانند جهت ثبت‌نام برای دریافت نسخه بریل به صورت شخصی، با دفتر ماهنامه به شماره ۲۲۵۶۰۲۵۵ تماس گرفته و حق اشتراک خود را ثبت کنند.

سرمدی در ارتباط با حق اشتراک فردی تصریح کرد: هزینه اندکی را برای اشتراک سه ماهه، شش ماهه و یک ساله در نظر داریم که اطلاعیه و شرایط آن به زودی در وبسایت‌های ویژه نابینایان از جمله وبسایت نسل مانا و انجمن نابینایان ایران منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار شماره نخست این ماهنامه در هفته گذشته، یادآور شد: نسخه بریل این ماهنامه هفته گذشته از کتابخانه مرکزی استان یزد که چاپ بریل نشریه نسل مانا در این استان انجام می‌شود به ۸۵ نقطه‌ ایران ارسال شد. مراکز کتابخانه‌ای، بخش نابینایان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه‌های سامسونگ زیر نظر انجمن نابینایان ایران و دفاتر نمایندگی این انجمن در استان‌ها، برخی مدارس شبانه روزی، انجمن‌های فعال ویژه آسیب‌دیدگان بینایی از جمله مراکزی هستند که نسخه‌ بریل اولین شماره ماهنامه نسل مانا برای آنها ارسال شده است.

کد خبر: 44322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =