امداد رسانی به یک هزار و ۸۱۹ آسیب دیده سیلاب در سیستان وبلوچستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و ۸۱۹ نفر آسیب‌دیده از بارندگی‌ها و سیل چند روز گذشته در این استان توسط نیروهای امدادی هلال احمر امدادرسانی شدند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، علیرضا میربهاءالدین اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های اخیر در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در ۷ شهرستان و ۴۴ روستای استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به یک هزار و ۸۱۹ نفر آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری ۱۰۶ نفر سیل زده سیستان و بلوچستان در چادرهای امدادی هلال احمر ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت ۱۴۰ تخته پتو، ۶۰ تخته موکت و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان توزیع کردند.

میربهاء الدین با اشاره به اینکه امدادرسانی‌ها در سیستان و بلوچستان همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ارائه خدمات و امدادرسانی به آسیب دیدگان تاکنون از سوی ۳۱۶ نجاتگر در قالب ۶۹ تیم عملیاتی به همراه ۶۴ دستگاه خودرو انجام گرفته است.

کد خبر: 44312

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =