جاده بروجرد-اراک بسته شد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد گفت: جاده بروجرد- اراک بسته شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، امین گودرزی اظهار کرد: براثر بارش برف و کولاک شدید به درخواست راهداری استان مرکزی جاده بروجرد به اراک مسدود شد.

وی تصریح کرد: براثر بارش برف و کولاک شدید جاده بروجرد به اراک در حوزه استحفاظی استان مرکزی مسدود شده که به همین دلیل تا زمان بازگشایی امکان تردد از این مسیر برای خودروها وجود ندارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد خاطرنشان کرد: جاده بروجرد به اراک در حوزه استحفاظی لرستان مشکلی ندارد و مسدود شدن جاده به درخواست راهداری استان مرکزی بوده است.

گودرزی با بیان اینکه از شهروندان تقاضا داریم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند، افزود: سطح جاده‌ها لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط و سرعت مطمئن رانندگی کنند.

وی اضافه کرد: در زمان بارش برف اولویت اصلی برای برف‌روبی راه‌های اصلی شهرستان است بعد از برف‌روبی راه‌های اصلی اقدام به برف‌روبی راه‌های روستایی می‌شود.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجرد ادامه داد: بروجرد دارای ۶۹۲ کیلومتر راه است که از این میزان ۵۴۰ کیلومتر آن راه روستایی بوده که ۴۵۰ کیلومتر آن آسفالت است.

گودرزی عنوان کرد: با توجه به کمبود ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری نیاز است دستگاه‌هایی که ماشین‌آلاتی برای بازگشایی دارند به راهداری کمک کنند.

کد خبر: 44237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 8 =