پیروزی شاگردان حاتمی برابر مس رفسنجان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر حریف خود مس رفسنجان به پیروزی دست یافت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از خبرگزاری ایسنا، در جریان بازی‌های مرحله دوم دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۳۰ دی ۱۴۰۰ تیم‌های شهرداری گرگان و مس رفسنجان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شهرداری گرگان برابر حریف خود به برتری دست یافت.

در نیمه‌ نخست این بازی شاگردان مهران حاتمی از ابتدای کار برتری نسبی مقابل حریف خود داشتند و در کوارترهای اول و دوم ۲۶-۱۸ و ۱۸-۸ مس رفسنجان را شکست دادند تا در مجموع، ۴۴ - ۲۶ برنده نیمه نخست بازی شوند. 

با شروع نیمه دوم بازی نیز این تبم شهرداری گرگان بود که با درخشش جمشیدی و پتی نبض بازی را در اختیار داشت تا ۲۲-۱۷ برنده کوارتر سوم شود. در کوارتر چهارم رفسنجانی‌ها سعی در جبران نتیجه داشتند، اما با وجود برتری ۱۲-۲۶ در این کوارتر، در مجموع ۷۸ - ۶۹ نتیجه را واگذار کردند.

در پایان این دیدار، میثم میرزایی سنتر ملی‌پوش تیم شهرداری گرگان، با تاثیرگذاری ۲۰ بهترین بازیکن زمین شد. او در این مسابقه با کسب ۱۴ امتیاز و ۱۵ ریباند، موفق به ثبت دبل دبل شد. 

امتیاز آورترین بازیکن زمین نیز «مور لی» گارد تیم مس رفسنجان شد که در این بازی ۲۴ امتیاز را کسب کرد ولی نتوانست مانع شکست تیم خود شود. در تیم شهرداری گرگان نیز محمد جمشیدی ۱۹ امتیاز را به دست آورد.

در دیگر بازی امروز هم از دقایقی دیگر تیم‌های اکسون تهران و کاله مازندران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

کد خبر: 44228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =